هشدار تعزیرات حکومتی مازندران به شالیکوبی‌داران

برخورد قاطع با عاملان تخلیط برنج داخلی و خارجی در مازندران

تاریخ انتشاردوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۰
کد مطلب : ۱۲۹۵۷۹
با توجه به فصل برداشت شالی در مازندران، طرح برخورد با تخلیط برنج داخلی و خارجی توسط دلالان و واسطه‌ها، در سطح استان اجرا می‌شود.
۰
plusresetminus
برخورد قاطع با عاملان تخلیط برنج داخلی و خارجی در مازندران
تقی طهماسبی در گفت‎وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: با توجه به فصل برداشت شالی در مازندران، طرح برخورد با تخلیط برنج داخلی و خارجی توسط دلالان و واسطه ها، در سطح استان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در صورت وصول گزارش یا شکایت مردمی مبنی بر مخلوط کردن برنج داخلی و خارجی و یا برنج مرغوب و نامرغوب با یکدیگر، همه شعب تعزیرات حکومتی در مازندران با قاطعیت و جدیت تمام، برابر قانون با متخلفان برخورد می‌کنند.

معاون اجرایی امور شعب تعزیرات حکومتی مازندران خاطرنشان کرد: برای حصول اطمینان مصرف‌کنندگان، سازمان تعزیرات حکومتی با دستگاه‌های نظارتی، گشت‌های بازرسی مشترک و بازدید میدانی از شالیکوبی‌داران انجام می‌دهد.

طهماسبی با بیان اینکه در بخش کالا و خدمات، علاوه بر بازرسان اتاق اصناف و ادارات صنعت، معدن و تجارت در استان، از بازرسان افتخاری نیز بهره می بریم، خاطر نشان کرد: از مردم گرانقدر مازندران انتظار داریم در صورت مشاهده تخلف، از طریق سامانه 124 و یا ارائه شکایت مکتوب به ادارات تعزیرات حکومتی اعلام کنند.

وی در پایان با تاکید بر این نکته که گزارشات و شکایات مردمی بدون هیچ گونه تشریفاتی بررسی و با قاطعیت رسیدگی می‌شود، بیان کرد: متخلفان علاوه بر جلب رضایت متشاکیان و پرداخت مبلغ اضافی، به پرداخت جزای حکومتی در حق دولت نیز موظف می‌شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

جهان اسلام مدیون صادق آل محمد(ص) است
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱