تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲
کد مطلب : ۱۰۵۵۱۷
مدیرکل هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش اولویت کار در حوزه گزینش را آموزش دانست و گفت: باید شاهد تغییر در بینش و نگرش محققان، گزینش‌گران و مصاحبه‌گران آموزش و پرورش باشیم.
۰
plusresetminus
تغيير بينش و نگرش گزينش‌گران در آموزش و پرورش/آموزش و پرورش در رشته‌هاي تخصصي نيازمند افراد ماهر است
به گزارش بلاغ، شاپور محمدزاده در حاشیه همایش گزینش‌گران آموزش و پرورش مازندران که در مجتمع رفاهی میزبان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دغدغه‌های حیطه گزینش آموزش و پرورش نیروی انسانی است، افزود: آموزش و پرورش ماهيت حاکمیتی دارد و بايد افرادی وارد عرصه تعلیم و تربیت شوند که در طراز آموزش و پرورش جمهوری اسلامی باشند. 
 
وي با اشاره به اينكه براساس سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبري دانش‌آموزان خلاق، دیندار، اخلاق محور، معتقد و متعهد باید در آموزش و پرورش تربیت و وارد جامعه شوند، بیان کرد : وزیر آموزش و پرورش پنج سیاست و رویکرد را در رسیدن به اهداف متعالی آموزش و پرورش در نظر گرفته است که کیفی‌بخشی منابع انسانی یکی از این موضوعات است. 
 
  مدیرکل هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش فعالیت با اعلام اينكه در حوزه گزینش هم‌افزایی گزینش‌گر با خدا است هر اقدام درستی در این زمینه انجام شود تاثیرش در نظام تعلیم و تربیت دیده می‌شود،اولویت کار در حوزه گزینش را آموزش دانست و تصریح کرد: باید شاهد تغییر در بینش و نگرش محققان، گزینش‌گران و مصاحبه‌گران آموزش و پرورش باشیم. 
 
مدیرکل هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش علاوه بر صلاحیت عمومی در رشته آموزگاری و دبیری در رشته‌های تخصصی نیازمند افراد ماهر است که باید در گزینش مورد توجه قرار گیرد. 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خون مظلومان غزه روشنگری می‌کند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
جهان اسلام مدیون صادق آل محمد(ص) است
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
ثبت‌نام ۱۴ هزار کارجو و کارفرما در سامانه شغل
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۴
مدیران به جایگاه رسانه‌ها توجه کنند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
اندیشه شهید مطهری برای جوانان تبیین شود
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷