مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان نور تأکید کرد:

ضرورت حضور تمام آزادگان جهان در راهپیمایی روز قدس

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷
کد مطلب : ۴۸۵۴۶۶
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور گفت: همه مردم آزاده دنیا در راهپیمایی روز قدس مقابل جنایت‌های رژیم کودکش بپاخیزیند.
۰
plusresetminus
ضرورت حضور تمام آزادگان جهان در راهپیمایی روز قدس
حجت الاسلام جعفریوسفی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ» با اشاره به روز جهانی قدس بر ضرورت حضور تمام آزادگان جهان در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد و اظهار کرد: یکی از کارهای ماندگار و حرکت الهی حضرت امام خمینی ‌(ره) بنیان نهادن روز قدس است که این حرکت تاریخی امام (ره) همه مردم جهان را به سمت قبله اول مسلمین و مسئله فلسطین سوق داد و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس نامگذاری شد.
 
وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی و شکست بی‌سابقه رژیم صهیونیستی بیان‌کرد: با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی با ددمنشی و ابزار و امکانات نظام سلطه به ویژه آمریکا با نسل‌کشی، مردم مظلوم غزه را به خاک و خون کشید، مسلمان و همه مردم آزاده دنیا باید با شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس در مقابل جنایت‌های این رژیم خونخوار کودکش بپاخیزیند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با بیان اینکه هدف از نامگذاری روز قدس باید برای کودکان و نوجوانان تبیین شود، تأکیدکرد: ملت غیرتمند ایران اسلامی در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور پررنگ داشتند و امسال با شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از کودکان، زنان و مردم ستمدیده غزه اعلام می‌کنند.
 
 یوسفی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: بدون ترس اعلام می‌کنیم که با رژیم صهیونیستی دشمن هستیم و این رژیم یک غده سرطانی است که باید از صفحه روزگار محو شود و تا نابودی کامل این رژیم از مردم غزه و فلسطین دفاع می‌کنیم.
 
 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) افزود: خون بر شمشیر پیروز است و نمی‌توان قلب‌ها را با ابزار نظامی و ثروت جذب کرد و این وعده قرآن است که حق ماندنی و باطل رفتنی است و خون مظلوم در مقابل ظالم می‌ایستد و بر آن پیروز می‌شود.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وقتی کارگران سهمی از نمایش مسئولان هم ندارند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱