کارشناس مسائل سیاسی:

انتخابات مظهر اراده ملی است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۴۸۴۸۰۴
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه باید یک حماسه سیاسی بزرگ را در پای صندوق‌های رای رقم بزنیم، گفت: کشور در حال آماده‌شدن برای برگزاری انتخابات بزرگ است.
۰
plusresetminus
انتخابات مظهر اراده ملی است
حجر بردبار در گفتگو با بلاغ مازندران، اظهار کرد: باید یک حماسه سیاسی بزرگ را در پای صندوق‌های رای رقم بزنیم، کشور در حال آماده شدن برای برگزاری یک انتخابات بزرگ است، وظیفه ما این است تا با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای اقتدار این کشور را که امام اداره امور آن را به عهده مردم قرار داده، حفظ کنیم.

وی افزود: دعوت دیگران به انتخابات دعوت به حق است، همه باید تلاش کنیم تا فرد اصلح را برای نمایندگی مردم در مجلس انتخاب کنیم و از خداوند متعال مسئلت داریم تا توفیق انتخاب فرد اصلح را نصیبمان کند.

کارشناس مسائل سیاسی و اجتماعی اذعان کرد: اگر مجلس خبرگان رهبری نبود، اتفاقات ناگواری که پس از رحلت پیامبر رخ داد، پس از عروج امام نیز در نظام مقدس جمهوری رقم می‌خورد.

وی اشاره کرد: شرکت در انتخابات یکی از مصادیق دفاع از حرم است چرا که به گفته شهید عزیز ما حاج قاسم سلیمانی جمهوری اسلامی ایران حرم است و شرکت در انتخابات دفاع از جمهوری اسلامی می‌باشد، این انتخابات دست کمی از روزهای دفاع مقدس و دفاع از حرم ندارد و برای همه ما وظیفه است تا آن را پرشور برگزار کنیم.

این مسئول افزود: با تأیید صلاحیت شدن خیل عظیمی از کاندیدا همه جریان‌های سیاسی، شاهد رقابت پرشور و سالم بین نامزدها خواهیم بود و در ۱۱ اسفند شاهد یک اتفاق عظیم هستیم.

بردبار تاکید کرد:هر نامی که از صندوق‌های رای خارج شود، انتخاب مردم است و ما به آن احترام می‌گذاریم اما همه بدانند که نمایندگی مردم جایگاه مهمی است و کرسی نمایندگی مردم در مجلس نباید موجب قدرت‌نمایی شود بلکه باید از آن برای خدمت به مردم استفاده کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی همچون دریایی است که همه آلودگی‌ها را کنار می‌زند و هر کس که از تفکر امامین انقلاب و شهدا فاصله گرفت از قطار انقلاب اسلامی پیاده خواهد شد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳