رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای مازندران:

دانشجویان برای مشارکت در انتخابات نقش‌آفرینی کنند

تاریخ انتشارسه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۴۸۴۷۴۱
رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای مازندران با اشاره به اینکه مشارکت و انتخاب اصلح در انتخابات مورد توجه قرار گیرد، گفت: دانشجویان برای مشارکت حداکثری نقش‌آفرینی کنند.
۰
plusresetminus
دانشجویان برای مشارکت در انتخابات نقش‌آفرینی کنند
حسن سلمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» در خصوص اهمیت مشارکت مردم در انتخابات، اظهار کرد: اگر بنا است در کل کره زمین، پرچمدار امت اسلامی جمهوری اسلامی ایران باشد یکی از مصادیقش آن است که مردم ایران پای صندوق‌های رای بیایند و این یک عمل کاملا شرعی برای حفظ اسلام ناب محمدی است.

وی با اشاره به اینکه مشارکت و انتخاب اصلح در انتخابات مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: دانشجویان برای مشارکت در انتخابات نقش‌آفرینی کنند.

رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای مازندران با اشاره به چهار راهبرد مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات مبنی بر مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت، خاطرنشان کرد: مردم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند تا گزینه اصلح‌تری روانه مجلس شود.

این مسئول ادامه داد: یک نگاه سیاسی تحت عنوان محله‌محوری و یا همان منطقه‌ای نیز وجود دارد به این معنا که هر فرد بر اساس محل زندگی خود می‌تواند این نگاه را لمس کند و لذا مردم افرادی را بر می‌گزینند که خدمت‌رسانی بهتری را به منطقه خودشان داشته باشند؛ اگر گزینه اصلح‌تر انتخاب و مشارکت مردم حداکثری شود آن نماینده ملزم و مکلف به اثرگذاری در مناطق بیشتری خواهد بود.

سلمانی درخصوص مهم‌ترین مطالبات مردمی در شرایط کنونی، اذعان کرد: این موضوع را باید از دو منظر به آن پرداخت که یکی نگاه کلی جامعه است که باید نماینده نظرات خود را مطرح کند تا مردم انتخاب کنند و دیگری مطالبه محوری است که می‌تواند مربوط به قشر کارگری، محله محوری، معلمان، کشاورزان و یا غیره باشد.

وی با اعلام اینکه مشارکت بالا و حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در سطح دنیاست، اعلام کرد: برای هر فردی اولویت‌ها متفاوت است یکی بدنبال آن است که مشکلات کشاورزان حل شود و دیگری حل مشکل کارگران برایش اولویت است؛ لذا این نکته را هم باید بگوییم که از آنجا که عمده مردم استان کشاورز و باغدار هستند حل مشکلات این بخش جزو مطالبات عمده مردمی است.

رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای مازندران گفت: مردم باید پای حرف کاندیدادها بنشینند تا به گزینه اصلح‌تر رای دهند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳