رئیس ستاد انتخابات مازندران اعلام کرد:

انصراف ۸۳ داوطلب انتخابات مجلس در مازندران

تاریخ انتشارشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۵
کد مطلب : ۴۸۴۶۸۹
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: تاکنون ۸۳ نفر از کاندیدای مجلس در استان انصراف دادند و ۴۱۹ داوطلب‌ در حال رقابت هستند.
۰
plusresetminus
انصراف ۸۳ داوطلب انتخابات مجلس در مازندران
قاسم عزیززاده‌گرجی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، با تبریک میلاد حضرت ولی عصر(عج) اظهار کرد: با گذشت دو روز از آغاز تبلیغات قانونی کاندیدای مجلس شورای اسلامی تعدادای از نامزدها انصراف دادند.

وی با اشاره به اینکه در فرآیند قانونی تبلیغ نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان هستیم، تصریح کرد: به جهت انصراف برخی افراد تعداد کاندیدا تغییر کرده است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اعلام اینکه تاکنون ۸۳ نفر از کاندیدای مجلس انصراف دادند، افزود: تعداد داوطلب‌های تایید شده از سوی شورای نگهبان در حال حاضر ۴۱۹ نفر است.

عزیززاده‌گرجی خاطرنشان کرد: استان مازندران ۵۹ حوزه انتخابی اصلی و فرعی و ۳ هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رای دارد که به نسبت دوره گذشته پنج درصد افزایش داشته است.

وی اظهار کرد: ۲ هزار و ۵۶۹ شعبه ثابت و ۶۴۱ شعبه سیار در سطح استان مازندران آرای مردم دیار علویان را جمع‌آوری می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران تصریح کرد: هزار و ۴۶۸ شعبه و هزار و ۷۴۲ شعبه روستایی داریم و شرایط برای انتخابات فراهم است و مطمئن هستیم که مردم آگاه و بصیر دیار علویان حماسه دیگری را با مشارکت حداکثری در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ رقم می‌زنند.

عزیززاده‌گرجی گفت: در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری بعد از ثبت‌نام ۲۲ نفر، پنج نفر بعد از تایید نهایی در حال رقابت هستند.

به گزارش بلاغ، مازندران ۹ حوزه انتخابیه شامل ساری و میاندورود، قائمشهر، ‌سوادکوه، سوادکوه شمالی، ‌سیمرغ و جویبار، نکا، گلوگاه و بهشهر، تنکابن، ‌رامسر و عباس‌آباد، نور و محمودآباد، نوشهر، چالوس و کلاردشت، بابل، آمل و بابلسر و فریدونکنار دارد که از این ۹ حوزه در مجموع ۱۲ نماینده راهی بهارستان می‌شوند.

طبق برنامه زمان‌بندی ستاد انتخابات کشور، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳