تاریخ انتشارجمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۴۸۴۱۵۸
فرماندار میاندورود با بیان اینکه دشمن درحال پمپاژ ناامیدی است؛ گفت: وظیفه همه ما روشنگری و جهاد تبیین است.
۰
plusresetminus
جهاد تبیین و امیدآفرینی رسالت مدیران باشد
علی طالبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ» با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است؛ گفت: ملت بزرگ ایران بعد از سال‌ها مبارزه و استکبارستیزی، با خون خود شجره طیبه انقلاب را آبیاری نمودند و پایه‌های رژیم طاغوتی را در دهه فجر فرو ریختند. اين روزها، روزهايی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاريخ ملت بزرگ ماست.

وی افزود: دهه فجر یادآور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی‌های مردمی است که توانستند با اتحاد، گام‌های بلندی را در تحقق نظامی پی‌ریزی نمایند که برگرفته از آرمان‌های دین مبین اسلام و رهبری داهیانه حضرت امام (ره) بوده است.

فرماندار میاندورود، خاطرنشان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در حالی وارد چهل و پنجمین سال عمر پربرکت خود می‌شود که انوار الهام‌بخش آن سراسر منطقه، جهان اسلام و فراتر از آن را در بر گرفته و موجب بیداری ملت‌ها در کشورهای مختلف شده است.

طالبی ادامه داد: میاندورود آماده حضور پرشور و حداکثری در جشن انقلاب و رویداد بزرگ و تاریخی انتخابات آینده است.

وی با بیان اینکه تمام نگاه دشمن به انتخابات آینده است؛ تاکید کرد: مردم می‌توانند با حضور حداکثری مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان داخلی و خارجی بزنند.

فرماندار میاندورود، انتخابات پیش رو را یکی از صحنه‌های مهم انقلاب اسلامی نوصیف کرد و افزود: ملت ایران همچون صحنه‌هایی که از ابتدای انقلاب تا کنون خلق کرده‌اند از این آزمون مهم و حساس نیز سربلند بیرون خواهند آمد.


این مسئول، اعلام کرد: به‌عنوان بالاترین مقام اجرایی در شهرستان می‌گویم که مشکلات و گرانی هست، اما باید از این پیچ حساس و تاریخی عبور کنیم تا به سرمنزل مقصود برسیم.

 طالبی تصریح کرد: دشمن درحال پمپاژ ناامیدی است و وظیفه همه ما روشنگری است و لذا تبیین اینکه بعد از انقلاب به چه دستاوردهای مهمی رسیده‌ایم و چه پیشرفت‌هایی حاصل شده است یک ضرورت است.

وی اذعان کرد: امید آفرینی در شرایط کنونی بسیار مهم است و مدیران و یکایک مسئولان باید در تزریق امید به جامعه، نقش‌آفرین باشند.

فرماندار میاندورود متذکر شد: از همه اصحاب رسانه، مطبوعات، صاحبان تریبون‌ها، روحانیت و جامعه نخبگان خواهش می‌کنم که دستاوردهای نظام را تشریح نمایند تا امید در قلب و جان مردم روشن گردد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳