BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> وظیفه مسئولان خدمت‌رسانی به مردم و امیدآفرینی در جامعه است | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۴۷۴۵۶۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور گفت: وظیفه مسئولان خدمت‌رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف و امیدآفرینی در جامعه است.
۱
plusresetminus
وظیفه مسئولان خدمت‌رسانی به مردم و امیدآفرینی در جامعه است
سرهنگ سیدنعمت اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ درباره اهمیت انتخابات در سال جاری اظهارکرد: یکی از جنبه‌های مهم و نشانه بارز در بالندگی نظام جمهوری اسلامی ایران برگزاری انتخابات مردمی است.
 
وی‌گفت: انتخابات ایران اسلامی با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور همه جانبه مردم برپا می‌شود که از شروع انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال به صورت میانگین هر دو سال انتخابات در سطح کشور با کیفیت بالا و حضور پرشور مردم برگزار شد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به سخنان رهبری در مراسم ارتحال امام (ره) بیان‌کرد: امسال انتخابات از انتخابات مهم کشور است و دشمن به دنبال نقشه‌های شوم خود بر علیه کشور تلاش می‌کند تا با برجسته کردن مشکلات اقتصادی، القای ناامیدی در جامعه و بین مردم، مشارکت مردم در انتخابات را کم رنگ جلوه دهد.
 
اسدی با اشاره به سخنان رهبری که انتخابات یکی از عوامل مهم و نشانه اقتدار ملی است، بیان‌کرد: حضور پرشور مردم نشانگر وزن سیاسی و اجتماعی در کشور است و وظیفه مسئولان کشور خدمت رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف  و امید آفرین در جامعه است تا نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.
 
وی با اشاره به اصلاح قانون انتخابات در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: اصلاح قانون برای صیانت بیشتر از انتخابات باید هرچه زودتر به منصه ظهور برسد و مردم با توجه به نارسایی‌ها و مشکلات اجازه نفوذ و دخالت دشمنان را در کشور نمی‌دهند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور افزود: مردم با توجه به وابستگی و دلبستگی به هویت دینی و ملی و تعیین سرنوشت خودشان در عرصه سیاسی با مشارکت حداکثری در انتخابات نقش بسزایی را ایفا می‌کنند و قدم‌های موثری را در سرافرازی ایران اسلامی در دنیا برمی‌دارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱