تاریخ انتشارجمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷
کد مطلب : ۴۷۴۵۶۶
امام جمعه فریدونکنار گفت: زنده نگه داشتن خط و مکتب حسینی که شعائر الهی بوده نشان‌دهنده تقوا است.
۰
plusresetminus
زنده نگه داشتن مکتب حسینی از نشانه‌های تقوا است
حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در گفتگو با بلاغ با تاکید بر ابعاد امیدآفرینی مکتب عاشورا اظهارکرد: در حالی که نهضت امام حسین(ع) ۶ ماه بیشتر طول نکشید اما پس از هزار و ۳۸۴ سال امروز این نهضت جهانی شده و حتی مراسم شیرخوارگان به ثبت یونسکو رسیده است.

وی با اشاره به اینکه حضرت سیدالشهدا(ع) تاکید بر تقوا داشتند، خاطرنشان کرد: این شخصیت والامقام آنقدر به تقوا اهمیت می‌دادند که نه تنها به لشگریان خود بلکه حتی به لشگریان دشمن توصیه به تقوا داشتند.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: زنده نگه داشتن خط و مکتب حسینی که شعائر الهی بوده نشان دهنده تقوا است و به لطف الهی مردم فریدونکنار در دهه اول با گرامی‌داشت مراسم‌های عزای حسین(ع) به خوبی مظهر تقوا را به اثبات رساندند.

تقی‌پور یادآورشد: مردم ما نباید در برابر رسانه‌های دشمن جا خالی کنند چراکه دشمن همیشه درصدد ایجاد توهم حمایت گسترده مردمی است.

وی تاکید کرد: مردم دلداده عشق به حسین(ع) بدانند که اگر برخی افراد با پوشش‌های نامناسب در مراسم‌های عزاداری حاضر شدند و یا با برخی کارها قصد اهانت به ماه محرم را داشتند، این‌ها بسیار اندک هستند و در برابر خیل مشتاقان به حضرت سیدالشهدا(ع) هیچ به حساب نمی‌آیند.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به سرمایه‌گذاری زیاد رسانه‌ای دشمن علیه ارزش‌های دینی، گفت: بنابر آمارهای دریافت شده ۹۰ درصد رسانه‌های آمریکایی و صهیونیست در اختیار ۶ شرکتی است که صاحبان آن‌ها با هشتگ زدن‌ها و ایجاد جو رسانه‌ای توهین‌آمیز درحال سمپاشی علیه ارزش‌های دینی هستند.

تقی‌پور تاکید کرد: مردم انقلابی و عاشق امام حسینی باید با راه‌اندازی دسته جات عزا، حضور پررنگ در نماز جماعت‌ها، برپایی مواکب و ایستگاه‌های صلواتی و پهن کردن سفره اطعام در مقابل ایجاد توهم حمایت گسترده مردمی دشمن بایستیم.

وی اظهارکرد: به لطف الهی با حضور میلیونی در اربعین تمام پایه‌های استکبار و تبلیغات بی‌شمار رسانه‌های غربی را خنثی می‌کنیم.

امام جمعه فریدونکنار با محکومیت اهانت به قرآن، خاطرنشان کرد: ما قرآن به دست و با اقتدا به حسین(ع) در مسیر امام زمان(عج) می‌مانیم و اگر لازم باشد جان ناقابل خود را فدای قرآن خواهیم کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱