تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
کد مطلب : ۴۷۲۸۹۳
امام جمعه ایزدشهر گفت: حمله موشکی ناو جنگی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایرباس ایرانی در آبهای نیلگون خلیج فارس تنها گوشه‌ای از اقدامات ضد حقوق بشری امریکاست.
۰
plusresetminus
حمله موشکی به هواپیمای ایرانی سند مهم ضد بشری بودن آمریکاست
حجت‌الاسلام مهدی رزاقی امام جمعه ایزدشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ به مناسبت ۱۲ تیرماه سالروز جنایت آمریکا در خلیج فارس و به شهادت رساندن مسافران بیگناه پرواز ۶۵۵هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تحریم‌ کشورهایی مانند ایران اظهار کرد: هدف‌گیری هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو جنگی آمریکایی و قدردانی از ناخدای کشتی که تعداد زیادی مردم بی‌گناه و زن و کودک را به خاک و خون کشید و جنایت صهیونیستی در فلسطین و جلوگیری از عبادت در بیت المقدس از حقوق بشر آمریکایی است.
 
رزاقی با اشاره به اینکه از مهمترین وقایع هفته دوم تیرماه که استکبار جهانی به طور مستقیم دست به جنایت علیه مردم ایران زد، حمله موشکی ناو جنگی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایرباس ایرانی در آبهای نیلگون خلیج فارس در ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷ است، تصریح کرد: این حادثه لکه ننگی است که در کنار دیگر جنایات آمریکا به خوبی بی‌صداقتی مقامات این کشور را در زمینه حقوق بشر نشان می‌دهد.

وی با اشاره به دیدگاه اسلام در خصوص حقوق بشر تأکید کرد: امیدواریم رسانه‌ها و فضای مجازی در این راستا حقوق بشر اسلامی که مردم جهان از آن بی‌خبر را تبلیغ کنند و با ظهور امام زمان عجل الله شاهد اجرای حقوق بشر واقعی در جهان باشیم.

امام جمعه ایزدشهر خاطرنشان کرد: جنایات صورت گرفته در ژاپن، ویتنام، سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران، اقدامات ضد بشری در عراق و افغانستان، حمایت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی و نقش داشتن در کودتاهای مختلف کشورهای دیگر تنها گوشه‌ای از اقدامات ضد حقوق بشری امریکا است.

رزاقی تاکید کرد: آمریکایی ها به قدری در حق بشریت ظلم کرده اند که حق ندارند دم از حقوق بشر بزنند، جنایات آنها در دنیا تمامی ندارد و ما نیز تازمانی که آمریکا و استکبار وجود دارد در برابر مستکبرین و زورگویان دنیا خواهیم ایستاد.

رزاقی با بیان اینکه امریکا یکی از بزرگترین نقض کنندگان حقوق بشر در جهان است گفت: آنها با همه این جنایات ولی در عین حال مدعی حقوق بشر هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وقتی کارگران سهمی از نمایش مسئولان هم ندارند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱