تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴
کد مطلب : ۴۷۰۵۴۹
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار و مطالبه مردم اجرای قانون و مجازات عاملان حادثه تروریستی خانه اصفهان است تا درس عبرتی برای دشمنان و ضدانقلاب شود.
۰
plusresetminus
رسانه‌های معاند در حادثه تروریستی اصفهان دنبال انحراف افکار عمومی هستند/ مجازات سریع و قاطع در انتظار عاملان حادثه
به گزارش بلاغ، شش ماه از یکی از فراخوان‌های اغتشاش شبکه‌های رسانه‌ای معاند در میدان نگهبانی محله خانه اصفهان می‌گذرد. در این فراخوان، تعدادی که دارای سابقه شرارت بودند به تحریک این شبکه‌ها با اجتماع در میدان نگهبانی اقدام به تیراندازی به سوی نیروهای مدافع امنیت جان و مال مردم که در حالت آماده باش بودند کردند. در این حمله مسلحانه ۳ نفر از هموطنان و همشهریان به نام‌های محسن چراغی، محسن حمیدی و محمدحسین کریمی به شهادت رسیدند.

در این اغتشاشات شبکه‌های رسانه‌ای دشمن تلاش می‌کردند با تحریک برای انجام عملیات‌های تروریستی در نقاط مختلف کشور از جمله اصفهان پروژه ناامن‌سازی در کشور را رقم بزنند.

با گذشت ۶ ماه از اقدام تروریستی خانه اصفهان، این شبکه‌ها دوباره به بهانه جلوگیری از مجازات قانونی قاتلان با تحریک خانواده قاتلان و اراذل و اوباش به میدان آمده‌اند تا برای اغتشاش و آشوب دیگری در کشور برنامه‌ریزی کنند.

مهدی سعادتی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی درباره مطالبه عمومی گسترده برای مجازات عاملان سه تن از شهدای امنیت  اصفهان در ملأعام با بیان اینکه اظهار کرد:تمام هدف، آمال و استراتژی دشمنان ایجاد فضای و نا امیدی در دل جوانان و عموم مردم است.

نماینده مردم بابل در مجلس در مورد اغتشاشات اخیر وفتنه های ایجادشده بیان کرد: در تمامی جوامع هر اقدامی که سبب اخلال در نظم، آرامش و امنیت عمومی شود، جرم به حساب می‌آید. و برای فرد یا افرادی که مرتکب این جرم شده است، مجازاتی در نظر گرفته می شود.

سعادتی یاد آور شد: یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشت این است که اگر فردی در حین ارتکاب جرم اغتشاش اقدام به استفاده از اسلحه (چه اسلحه گرم و چه سرد) کند، و با این عمل موجب تشویش اذهان عمومی و ایجاد ترس و ناامنی برای مردم شود، مرتکب جرم محاربه شده است و مطابق ماده ۲۸۲ قانون مجازات اسلامی مورد مجازات قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: رسانه‌های معاند با القای ناکامی و نا‌امیدی به مردم ایران، برای ایجاد اغتشاش و ناامنی زمینه‌سازی کرده‌اند که با ورود فضای مجازی تلاش رسانه‌های معاند، برای تحریک و ایجاد اغتشاش در ایران بیشتر شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال سانسور و وارونه جلوه دادن اقدامات مقدس جمهوری اسلامی است. همچنین به عناصر داخلی که پایگاه دشمن هستند و با استفاده از منابع بیت المال به دنبال پمپاژ یاس و ناامدی و خاموش کردن شعله امید هستند تذکر می‌دهیم که باید از این موضوع جلوگیری کنند.

اکنون با مشخص شدن نتیجه دادگاه، انتظار و مطالبه مردم اجرای قانون و مجازات عاملان این حادثه تروریستی است تا درس عبرتی برای دشمنان و ضدانقلاب و همه آن‌هایی که ماه‌ها است تلاش می‌کنند امنیت مردم را بر هم بزنند، باشد. این ناله‌ها و اشک‌های خانواده شهدا است که نارسانه‌ها چشم خود را بر آن بسته‌اند و تیغ سانسور بر آن می‌کشند. ‌

حالا پس از چند ماه از آن حوادث تلخ، با نهایی شدن حکم سه تن از اشراری که عزیزان ملت را به شهادت رساندند، بار دیگر نارسانه‌های کور و شرور ضد انقلاب با جنجال‌آفرینی تلاش می‌کنند مثل همیشه جای شهید و جلاد را عوض کنند و عملیات روانی و مظلوم‌نمایی برای قاتلان فرزندان ملت به راه بیندازند اما مردم در تشییع شهدا حرفشان را زده‌اند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳