تاریخ انتشارشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۰
کد مطلب : ۴۶۹۲۸۴
عضو هیات‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مردمی سازی اقتصاد در راستای تحقق رشد تولید و مهار تورم، رویکرد محوری برنامه‌های امسال مجلس شورای اسلامی است.
۰
plusresetminus
مردمی‌سازی اقتصاد با رویکرد تحقق رشد تولید و مهار تورم
به گزارش بلاغ، علی کریمی فیروزجائی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان مهار تورم و رشد تولید اظهار کرد: کشور در پرتو مهار تورم و رشد تولید به اوج قله‌های پیشرفت و بالندگی دست خواهد یافت.

کریمی فیروزجائی با اشاره به شعار سال، تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب در ابتدای هر سال نقشه راه کشور در مسیر پیشرفت و اقتدار روز افزون را ترسیم می‌کنند که باید در اولویت برنامه‌های قوای سه گانه و آحاد مردم قرار گیرد.

وی پیش نیاز تحقق اهداف شعار محور سالانه را عزم قاطع و تدابیر قوی اجرائی دانست و افزود: برنامه‌ریزی در جهت نیل به اهداف ترسیمی رهبر معظم انقلاب مأموریت کلیدی قوای سه گانه است. مهار تورم و رشد تولید در عرصه اقتصاد مقاومتی، اساس جهش آرمانی قابلیت‌های ممتاز ملت ایران است.

عضو هیأت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: مسئولان بخش‌های اقتصادی در ابتدای سال جدید در هم افزایی با خانه ملت با تمرکز بر رفع موانع رشد تولید و کنترل تورم مسیر عبور عزتمندانه از موانع چالشی را هموار کنند.

این مسئول با تأکید بر قابلیت‌های عمده اقتصادی کشور اتکا به توانمندی‌های داخلی و اندیشه‌های خلاق و پویای ایرانی را موجب اعتلای فرهنگی و اقتصادی دانست و یادآور شد: رمز پیشرفت و بالندگی کشور رهایی از وابستگی به اقتصاد تک محصولی است.

کریمی فیروزجایی گفت: علایق فرهنگی انسجام بخش ملی در پرتو اراده‌های ایمانی مردم و مسئولان، بسترساز تجلی پیشرفت آرمانی ایران اسلامی است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به مشکلات فرهنگی و اقتصادی کشور افزود: اولین گام در حل چالش‌های اساسی کشور ریل گذاری اصولی برای فائق آمدن بر مشکلات ساختاری است. مردمی سازی اقتصاد در راستای تحقق رشد تولید و مهار تورم، رویکرد محوری برنامه‌های امسال مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«وعده صادق»، نقطه عطف رهایی مستضعفان
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
نماز؛ بازدارنده و نابود‌کننده بدی‌ها
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
جهاد خدمت‌رسانی در امتداد امیدآفرینی
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
برخورد ساده‌انگارانه با پیچیده‌ترین پروژه
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷