تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
کد مطلب : ۴۳۳۵۵۸
محمدرضا برابری وزنه بردار و قهرمان ساروی المپیک با اشاره به اینکه برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه، گوش جان سپردن و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب است، گفت: این کار، حرکت جمعی بسیار خوبی برای کمک به مردم نیازمندان است.
۰
plusresetminus
جانانه گوش به فرمان رهبری هستیم/مردم با دیدن ورزشکاران و هنرمندان بیشتر برای کمک تشویق می‌شوند
محمدرضا برابری وزنه بردار و قهرمان ساروی المپیک در گفت و گو با بلاغ با اشاره به اینکه برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه، گوش جان سپردن و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: این کار، حرکت جمعی بسیار خوبی برای کمک به مردم نیازمندان است.
 
وی افزود: قطعا بنده هم در این رزمایش شرکت کرده و ادامه خواهم داد چرا که باید از این حرکت‌ها استقبال و حمایت شود‌، بخصوص ورزشکاران و هنرمندان که اگر در این میادین حضور پیدا کنند، مردم هم از این حرکت بسیار خوب و انقلابی استقبال می‌کنند.
 
براری خاطرنشان کرد: همزمان با شیوع بیماری کرونا، خیلی از مردم بیکار شدند و این بیماری به کسب و کار مردم ضربه زده است بخصوص قشر ضعیف جامعه که ایام سختی را می‌گذرانند، کمک به این قشر بسیار کار نیک و پسندیده‌ای است که تمامی اقشار قطعا استقبال خواهند کرد.
 
قهرمان وزنه‌برداری جهان تصریح کرد: اصلا کشور ما را با کشورهای دیگر مقایسه نکنید مردم ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هستند، کشور ما ولی فقیه دارد، مردم کشور ما مردم بسیار خوبی هستند، من خودم به کشورهای زیادی سفر کردم، در کشورهای خارجی اگر ببینند که همسایه‌شان از گرسنگی می‌میرد برایشان اهمیت ندارد و از کنار این قضیه به سادگی رد می‌شوند.
 
وی ادامه داد: ولی مردم کشور ما در بدترین شرایط اقتصادی و معیشتی و این اوضاع قیمت دلار و گرانی‌ها و سخت شدن زندگی باز هم در حد توانشان به یکدیگر کمک می‌کنند‌.
 
براری تاکید کرد: پیشنهاد می‌کنم رسانه‌ها و بخصوص رسانه ملی بیشتر به این برنامه‌ها بپردازند تا به خوبی اطلاع رسانی صورت بگیرد، رهبر عزیز ما هر چه فرمان دهند با جان و دل همچون سرباز جان بر کف ولایت فقیه به گوشیم، کشور ما کشور امام زمان(عج) است، وجود حضرت آقا نعمتی است در کشور ما که حتی سردمداران کشورهای خارجی هم این مسئله را به خوبی می‌دانند.
 
این قهرمان ملی، افزود: حتی دشمنان کشورمان هم از این همه عظمت و بزرگی پیشوای ما و  این همه تدبیر و آینده‌نگری و  موفقیت حیران هستند، مسئولان هر جا به نصیحت‌ها و صحبت‌های حکیمانه رهبرمان گوش نکردند ضرر کردیم.
 
وی ضمن تشکر از دستورات فرمانده سپاه پاسداران، تاکید کرد: اگر سپاه نبود مردم ما در سیل و زلزله چه می‌کردند؟ آن‌ها که می‌گویند سپاه فقط در مسائل نظامی فعالیت کند، حتما متوجه نیستند که چه می‌گویند! در همین رزمایش، سپاه و بسیج به میدان آمد تا به نتیجه رسیدیم و باید تشکر ویژه‌ای از سپاه پاسداران و تمامی نیروهای مسلح، سپاه و ارتش و نیروی انتظامی داشته باشیم.
 
براری گفت: نیروهای مسلح همچون بازوان رهبری در تمامی مشکلات و معضلات در کنار مردم هستند، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) سال‌ها است که می‌فرمایند؛ باید به تولید ملی توجه کنیم و خودکفا باشیم، مسئولان ما اگر در این سال‌های اخیر گوش به فرمان رهبری  می‌بودند، در موضوع مبارزه با بیماری کرونا چشممان به پیدا کردن واکسن توسط کشورهای خارجی نبود.
 
این وزنه بردار جوان مازندرانی خاطرنشان کرد: در کشوری که از این همه نخبه و دانشمند برخوردار است، چرا مسئولان اجرایی کشور به جای حمایت فراریشان می‌دهند؟ اکثر مشکلات کشور با حمایت از تولید ملی حل خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲