قهرمان مازندرانی شطرنج دنیا به پویش «کمک مومنانه» پیوست؛

آرین غلامی: به رهبری نشان خواهیم داد ایران پُر از «سلیمانی» است

تاریخ انتشارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۴۳۳۴۶۰
استادبزرگ و قهرمان مازندرانی شطرنج دنیا با اعلام پیوستن به مرحله دوم پویش کمک مومنانه گفت: این بار نیز مردم همچون سردار ولایتمدار اسلام سردار سلیمانی که همواره گوش به فرمان رهبری بود، با عملشان نشان خواهد داد که واقعا برای رهبری، «سلیمانی» هستند و هر کجا رهبری مطالبه‌ای داشته باشند و فرمانی دهند، لبیک می‌گویند.
۱
plusresetminus
آرین غلامی: به رهبری نشان خواهیم داد ایران پُر از «سلیمانی» است
به گزارش بلاغ، بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص انجام رزمایش کمک مومنانه و لبیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این فرمان ولی‌فقیه برای دست‌گیری از نیازمندان در ماه رمضان و راه‌اندازی پویش «کمک مومنانه» بسیاری از اقشار مردمی، هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های مطرح کشوری به این پویش پیوستند تا ادای دینی به مردم کشورشان کرده باشند.

بررسی کارنامه عملکرد ملت ایران در مرحله نخست کمک مومنانه، حاکی از نمره قبولی مردم به ندای رهبرشان است و حالا بار دیگر، با تاکید مقام معظم رهبری بر استمرار کمک‌های مومنانه در موج دوم کرونا، بار دیگر حماسه‌ای مومنانه در حال رقم خوردن است و اقشار و آحاد مردمی در حال پیوستن به این پویش هستند.

بر اساس این گزارش، با توجه به انجام موفقیت‌آمیز مرحله اول رزمایش کمک مومنانه، به حول و قوه الهی مرحله دوم این رزمایش در سه فاز همزمان با سراسر کشور در استان مازندران نیز انجام می‌شود.



 مازندرانی‌ها در تلاش‌اند تا در فاز اول این مرحله که عید قربان تا غدیر یعنی دهه امامت و ولایت؛ در سراسر کشور برگزار می‌شود، حماسه‌ای دیگر را بیافرینند و بار دیگر ولایتمداری و گوش به فرمان بودن به ندای رهبری را به جهانیان نشان دهند.

آرین غلامی استادبزرگ و قهرمان مازندرانی شطرنج دنیا در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: همان طور که در مرحله نخست رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه با پیوستن به این پویش در حد توانم به ندای رهبرم لبیک گفتم، در این مرحله نیز با پیوستن به این پویش، از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد.

وی افزود: دهه امامت و ولایت، فرصت بسیار ارزشمندی است که پیرو منویات رهبری، کمک مومنانه ترویج و گسترش پیدا کند و همچنان که می‌بینیم خیلی از مردم جامعه و خیلی از نهادها و تشکل‌ها در کنار سپاه و بسیج پای کار آمده‌اند و حماسه عظیم‌تری را نسبت به مرحله اول رقم خواهند زد.

استاد بزرگ و قهرمان شطرنج ایران و جهان با اعلام لبیک مجدد به ندای رهبری، خاطرنشان کرد: می‌خواهم با شرکت در این رزمایش کمک مومنانه سهم خود را در کمک به نیازمندان ادا کنم تا با همراهی و همدلی در این شرایط سخت، در کنار مردم و بسیج، باری را از دوش مردم برداریم.



غلامی ادامه داد: با تجربه قبلی در مرحله نخست، نیازمندان شناسایی شدند و این‌بار، کمک رسانی با سرعت و دقت بیشتری، به صورت هدفمند انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: همان‌طور که پس از شهادت سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی، همه مردم کشور خطاب به رهبر و تمام جهان اعلام کردند که «من سلیمانی هستم»؛ این بار نیز مردم همچون سردار ولایتمدار اسلام سردار سلیمانی که همواره گوش به فرمان رهبری بود، با عملشان نشان خواهد داد که واقعا برای رهبری، «سلیمانی» هستند و هر کجا رهبری مطالبه‌ای داشته باشند و فرمانی دهند، لبیک می‌گویند.



استاد بزرگ و قهرمان شطرنج ایران و جهان از تمام مردم، مسئولان، هنرمندان و ورزشکاران خواست تا با پیوستن به پویش کمک مومنانه، در این رزمایش خداپسندانه، حضور پررنگ داشته باشند و در این شرایط سخت، با یاری به نیازمندان، از این امتحان الهی، سربلند بیرون بیایند.

غلامی تصریح کرد: حضور مردم در این رزمایش بسیار ارزشمند است و بنده هم همچون مرحله نخست، در مرحله دوم این رزمایش شرکت کردم و هم به لحاظ کمک مالی و هم جمع‌آوری، توزیع و بسته بندی بسته‌ها، کمک خواهم کرد تا بتوانم به سهم خودم یک باری را از دوش مردم در این شرایط سخت برداریم.

وی متذکر شد: هر آدمی یک دینی به گردن دارد که باید آن را در زمانش، ادا کند، خوشحالم که برای من به عنوان یک ورزشکار ملی، بار دیگر، این فرصت فراهم شد تا در چنین شرایطی بتوانم هر کمکی که از دستم بر می‌آید را انجام دهم، به هرحال به عنوان یک قهرمان و ورزشکار وظیفه داشتم تا به این پویش، بپیوندم.



استاد بزرگ و قهرمان شطرنج ایران و جهان، در پایان از تمامی آحاد و اقشار مردم به ویژه ورزشکاران مازندرانی خواست تا در این روزهای کرونایی، با مشارکت در رزمایش کمک مومنانه و انجام کارهای جهادی، کمک مالی و یا حضور میدانی، به فرهنگ سازی بیشتر کمک مومنانه و پیوستن مردم به این پویش، کمک کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲