تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۲۵۸۶۶۶
مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا از امضای تفاهم نامه همکاری میان متولیان فرهنگ و ورزش در سطح شهرستان به منظور نزدیکی فعالیت‌های نشاط‌آور فرهنگی و ورزشی خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از پیک نکا، مهدی روحی در این زمینه به خبرنگار ما گفت: به منظور در سطح شهرستان، تفاهم‌نامه همکاری بین دو اداره فرهنگ‌و‌ارشاد اسلامی و ورزش‌وجوانان به امضا رسید.

وی افزود: این تفاهم‌نامه گامی ارزشمند به منظور ارائه و انجام فعالیت‌های نشاط‌آور فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح شهرستان به شمار می‌آید که میان دو دستگاه متولی امور فرهنگ و نشاط در جامعه طرح و نهایی شده است.
 
 

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا با بیان برخی از برنامه‌های تفاهم شده، خاطرنشان کرد: برگزاری همایش‌های فرهنگی با محوریت جوانان در قالب سبک زندگی اسلامی و ایرانی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی به مناسبت‌های ملی و مذهبی در طول سال، برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های ورزشی و هنری و پیاده‌روی مشترک ورزشکاران و هنرمندان، از مولفه‌های اصلی این تفاهم‌نامه محسوب می‌شوند.

این مسئول اضافه کرد: برگزاری مراسم مختلف تجلیل و تکریم از خانواده‌های شهدای ورزشکار و هنرمند، مفاخر ورزشی و هنری، خانواده‌های هنرمند و ورزشکار، خبرنگاران فرهنگی، هنری و ورزشی به همراه تجلیل از زوج‌های جوان فرهنگی، هنری و ورزشی به منظور حمایت از خانواده پایدار از دیگر موضوعات بحث و مطرح شده در این تفاهم به شمار می‌آیند.

وی گفت: اجرای هر یک از برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی، استفاده جامعه ورزشی و هنری از امکانات ادارات ورزش‌وجوانان و فرهنگ‌وارشاد اسلامی با ارائه تخفیف‌های ویژه براساس هماهنگی‌های اداری لازم، شناسایی و معرفی مفاخر و برترین‌های عرصه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی و انجام حمایت‌های مادی و معنوی از آنان نیز در دستور کار این تفاهم قرار دارد.

روحی در پایان، اهدای لباس و وسایل ورزشی از سوی اداره ورزش و جوانان به جامعه فرهنگی و هنری تحت نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین اهدای کتاب و مجموعه‌های فرهنگی و هنری از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به جامعه ورزشی را ازجمله اقدامات حمایتی مندرج در متن مورد تفاهم برشمرد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

جهان اسلام مدیون صادق آل محمد(ص) است
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱