تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴
کد مطلب : ۴۸۵۵۸۹
سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در نشست صمیمی با فرماندهان بسیج ادارات مازندران در شرکت گاز استان دیدار کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، همزمان با ماه مهمانی خدا همایش مشترک فرماندهان بسیج ادارات با حضور فرمانده سپاه کربلا، مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا، برخی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، مدیرعامل شرکت گاز مازندران، فرمانده‌هان پایگاه‌های بسیج ادارات استان در محل اداره مرکزی شرکت گاز مازندران برگزار شد.

سردار مسلمی در این نشست با اشاره به اینکه تفکر بسیجی در کلیه عرصه‌ها راه‌گشا بوده است، گفت: بی‌شک تفکر بسیجی همانگونه که از ابتدای انقلاب اسلامی در کلیه عرصه‌ها راه‌گشا بوده است در ادامه نیز نیروی محرک فعالیت‌های کشور خواهد بود و در همین راستا بسیجیان ادارات عزم خود را برای اعتلا و سربلندی این مرز و بوم جزم کرده و برنامه‌های خود را منطبق بر این اصل تدوین و اجرایی کنند.

وی افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری و با توجه به نا امیدی دشمنان از جنگ نظامی، فرهنگی و امنیتی لذا شروع به جنگ در عرصه اقتصادی نموده‌اند و ضروریست برای مقابله با آنها تفکر بسیجی را در میان همه جامعه توسعه بدهیم.

فرمانده سپاه کربلا مازندران رمز موفقیت در این پیکار را پیروی از منویات رهبری و حل مشکلات مردم دانست.

در پایان این نشست فرمانده سپاه کربلا به همراه مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا و مسئولان شرکت گاز از مرکز مدیریت دیسپچینگ شرکت گاز استان بازدید کردند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با تشکر از زحمات مدیران و کارکنان شرکت گاز، رهنمودهای لازم در زمینه مدیریت وضعیت مصرف گاز و همکاری و همراهی دستگاه‌های ذیربط در زمینه خدمات‌رسانی به مردم ارائه کرد.

در این بازدید مدیران شرکت گاز مازندران گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات شرکت در زمینه پایداری و استمرار جریان گاز و همچنین تلاش شبانه‌روزی پرسنل در ارائه خدمات مطلوب به مردم را ارائه کردند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳