تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۴۷۴۴۲۶
همیشه رسم دشمنان، تلاش علیه اسلام اصیل از طریق چهره و پوشش نفاق و چند چهره‌گی بوده تا با اغفال افکار عمومی بتوانند تاثیر تخریبی بجا بگذارند بدون آنکه خود آسیب ببینند و حتی چهره محبوبی هم بدست بیاورند.
۴
plusresetminus
وقتی سلبریتی‌ها منبر هم می‌روند!/ آقای پویانفر، کمتر به جمهوری اسلامی کنایه بزنید
به گزارش بلاغ؛ رسم این روزهای دشمنان انقلاب در داخل کشور، تنزیه و پاک جلوه‌دادن چهره‌های مسئله‌دار از طریق برخی چهره‌های مذهبی با بیان دینی و دینی جلوه‌دادن خود و به نوعی ترویج افکار سکولاریته و جدایی دین با سیاست است که یکی از نشریات با ذکر مصداق به آن پرداخته است که ذبلاً به آن اشاره می‌شود:

🔹از اول ماه محرم دائماً بخش‌هایی از برنامه «مهلا» با اجرای محمدحسین پویانفر، مداح استدیویی، در فضای مجازی به‌صورت گسترده بازنشر می‌شود.
🔹فصل اول برنامه مهلا، با اسپانسری روبیکا و همراه اول، سال گذشته پخش شد. در این برنامه سلبریتی‌ها می‌آمدند و از ارادت به امام حسین(علیه السلام) می‌گفتند.
🔹اما سری جدید مهلا با سال گذشته یک تفاوت مهم دارد؛ سلبریتی‌ها از تریبون مهلا برای تجویز نسخه‌های اجتماعی-سیاسی مطلوبشان استفاده می‌کنند و منبر می‌روند!
🔹به زبانی دیگر نهادهای حاکمیتی هزینه کرده‌اند که با پول بیت‌المال، برای اولین‌بار سلبریتی‌ها از قاب مهلا منبر بروند، نسخه‌های اجتماعی بپیچند، به جمهوری اسلامی کنایه بزنند و بی‌حجابی را تئوریزه کنند.
🔹در یک نمونه خانم نویسنده از بی‌حجابی صحبت می‌کند که در باغ کتاب نماز می‌خوانده است. او این نوع انحراف را امری محترم می‌شمارد و «حجاب را در سطح یک ظاهر و فرم» پایین می‌آورد!
🔹در نمونه‌ای دیگر خواننده‌ای، روضه زنانی را می‌خواند که در فتنه «زن، زندگی، آزادی» آسیب دیده‌اند و از توحش دخترانی که آرمان علی‌وردی را به خاک و خون کشیدند، سخنی به میان نمی‌آورد! مجری برنامه هم هم در مقابل نشسته و تنها سر تکان می‌دهد!
🔹گزارشگر فوتبال می‌گوید مُحرم ارتباطی با جمهوری اسلامی ندارد و در دوره پهلوی در عزاداری شرکت می‌کرده است. راست می‌گوید؛ حتما این توفیق پهلوی دوم بود که با استعانت از رضاخان به روضه.ها عمومیت بخشیده، در مقابل داعش ایستاده و پرچم سیدالشهدا(علیه‌السلام) را از لبنان تا نیجریه برافراشته است!
🔹ورزشکاری در ایام محرم که اوج شور و حال مردم است ادعا می‌کند که «مردم از دین زده شده‌اند». او می‌گوید که «به اسم دین اختلاس می‌شود» همزمان انبوهی از تاریکی و پوچی را به مخاطب تزریق می‌کند و آقای مداح به نشانه تایید سر تکان می‌دهد.
🔹برنامه دینی که در آن به حجاب توهین شود، به مدافعان امنیت طعنه بزنند و در هر قسمت به جمهوری اسلامی کنایه بزنند، مصداق «مسجد ضرار» است. همان مسجدی که با دستان پیامبر ویران شد.
🔹همه می‌توانند درباره رابطه احساسی خود با امام حسین(علیه‌السلام) صحبت کنند اما همه نمی‌توانند بالای منبر بروند و درباره دین در قامت امر اجتماعی صحبت کنند و نهایتا از پول بیت‌المال به آنها صله داده شود!
🔹با کدام سواد دینی به خود اجازه می‌دهند جای علمایی بنشینند که سال‌ها درس علوم دینی خوانده‌اند؟ کدام مرجع به سلبریتی‌ها اجازه داده که برای دین‌داری مردم نسخه بپیچند و احکام صادر کنند؟
🔹آقای پویانفر شما با استفاده از آنتن صداوسیما مطرح شدید و با حمایت نهادهای فرهنگی به این نقطه رسیده‌اید. دیده شدن به چه قیمتی ارزش دارد؟ به قیمت طعنه و کنایه به جمهوری اسلامی یا به چالش کشیدن امر حجاب؟.
 
منبع : رجانیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پوشش‌ ارزش زن را بالا می‌برد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۰
خون مظلومان غزه روشنگری می‌کند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
سازماندهی ۱۷۵ گروه جهادی در سوادکوه
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
ثبت‌نام ۱۴ هزار کارجو و کارفرما در سامانه شغل
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۴
مدیران به جایگاه رسانه‌ها توجه کنند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰