تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۴۸۴۳۴۴
امروز اقشار مختلف، پیر و جوان در جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی با در دست داشتن پرچم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یک صدا فریاد «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را سر دادند.
۱
plusresetminus
خروش علوی‌تبارها در جشن ۴۵ سالگی انقلاب+عکس و فیلم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ»، دهه فجر امسال هم به ۲۲ بهمن رسید. هر ساله در این روز شاهد حضور گسترده و حماسی و دشمن شکن ملت در سراسر ایران اسلامی هستیم. حضوری که برای دوستان جمهوری اسلامی ایران مایه خوشحالی و برای دشمنان ایران ملت و نظام تودهنی محکمی است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن نمونه‌ای بی‌نظیر از وفاداری یک ملت به آرمان‌های انقلاب است که در جهان دیده نشده است. جشنی برای پایان یک عمر تحقیر تاریخی ملت ایران در برابر استعمارگران خارجی است.

طی چهل و پنج سال گذشته هیچ فتنه، توطئه، دشمنی و دسیسه دشمنان نتوانسته اراده این ملت را برای حضور و پشتیبانی از آرمان‌های امام و انقلاب خدشه دار کند و هر سال لنز دوربین‌های رسانه‌های خارجی این ارادت و اراده ملت ایران را پیش چشم جهانیان به تصویر می‌کشد. امسال نیز از گوشه و کنار ایران اسلامی به گوش می‌رسد که ملت همچنان پای این انقلاب، آرمان‌های امام و رهبری ایستاده‌اند و میدان را برای دشمنان خالی نکرده‌اند.

راهپیمایی مرکز استان مازندران نیز از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز شد علیرغم اینکه آغاز مراسم از ساعت ۹:۳۰ اعلام شده، اما بسیاری از شهرها مملو از جمعیت بود.

حضور خانوادگی، دانش آموزان و اقشار مختلف برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن چشمگیر بوده است.
 

کودکان، نوجوانان و جوانان از همان ساعات ابتدایی صبح در جشن چهل و پنجمین سال انقلاب حضور پررنگی داشتند.

اجرای سرود و برنامه های هنری از سوی کودکان و نوجوانان در مسیر برگزاری راهپیمایی حال و هوای و خاصی را به مراسم داده است.

آئین گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در تمامی مناطق شهری و روستایی مازندران برگزار و همه مردم مسئولان، اقشار مختلف مردم در یک صف با حضور پرشور شرکت دارند.
 

۲۲ بهمن میعادگاهی برای تجدید بیعت با آرمان‌های والای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و مردم این دیار هر سال با حضور پرشور خود ثابت کرده‌اند نه تنها مرزدار غیور از کیان کشور هستند بلکه تا آخرین قطره خون در راستای دفاع از آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ایستاده‌اند.

امروز مردم متدین و بصیر خاستگاه انقلاب، با حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، بار دیگر به دشمنان ثابت کردند که همچنان پای نظام اسلامی و ارزش‌های والای آن ایستاده‌اند.
 

در یوم‌الله ۲۲ بهمن جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی در مازندران به شکل خانوادگی برگزار و آحاد مردم سعی کردند تا همراهی خود را با نظام اسلامی به نمایش بگذارند.

جلوه‌های مختلفی از یادآوری خاطرات دوران پیروزی انقلاب اسلامی را می‌توان در مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن استان به نظاره نشست که در این بین اجرای سرودهای خاطره‌انگیز ایام پیروزی انقلاب اسلامی از سوی دانش‌آموزان و اجرای نمایش خیابانی به یاد دلاورمردی‌های شهدای انقلاب از جمله این ابتکاراتی بود که متولیان برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال انجام داده بودند تا مردم بیشتر با روزهای خاطره‌انگیز سال ۵۷ آشنا شوند.
 
امروز پیر، جوان، نوجوان، کودک، زن و مرد ، همه آمده اند تا دین خود را به انقلاب، آرمانهای انقلاب، امام راحل، رهبر عظیم الشان انقلاب ادا کنند.

محمد حسینی یکی از شهروندان مازندرانی به خبرنگار ما گفت: امروز با اعضای خانواده ام در مراسم راهپیمایی شرکت کرده‌ام تا به دشمنان نشان دهم پای انقلاب هستیم و خواهیم بود.

مریم هاشمی دانش‌آموز نکایی نیز گفت: با دوستانم برای امروز قول قرار زیاد گذاشتیم، قرار گذاشتیم تا بیاییم و حضور خود را در صحنه مهم انقلاب اعلام کنیم.

حسین جهانی از بازاریان قائم‌شهری نیز گفت: امروز خوشحالم تا قطره ای از این دریای بیکران هستم خوشحالم که توانسته ام در بین دوستداران انقلاب و امام و رهبری باشم.

سعید قربانی نیز گفت: امروز آمده‌ام تا در رزمایش مردمی انقلاب باشم، من رای اولی هستم تا چند روز دیگر در آزمونی مهم‌تر نمره ۲۰ خواهم گرفت.
 

شرکت کنندگان در حالی که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، عکس‌هایی از حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب، همچنین مقام معظم رهبری، شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافع حرم  و سردار شهید قاسم سلیمانی را در دست داشته و شعارهای انقلابی سر می دهند و بار دیگر با امام راحل و شهدا تجدید میثاق کرده و بر حفظ دستاوردهای انقلاب تاکید دارند.

شرکت ورزشکاران، دانش‌آموزان، دانشجویان، کودکان و نوجوانان وجانبازان، پیر و جوان، زن و مرد جلوه‌هایی از حضور پر افتخار مردمی است.
 

آری امروز مردم مازندران در کنار هم با وحدت مثال‌زدنی گرد هم آمده‌اند تا به دشمنان نظام و انقلاب ثابت کنند هرگز در برابر جیره‌خواران استکبار کم نخواهند آورد و در کنار هم برای ادامه راه تلاش خواهند کرد.

دانلود

انتهای خبر/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳