خدمات بسیج سازندگی پایان ندارد؛

جهاد خدمت تا پای جان

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۴۸۳۶۵۰
بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران با تلاش شبانه‌روزی و خدمت بی‌منت برگ زرینی از جهاد خدمت را در دفتر انقلاب اسلامی به ثبت رساند.
۰
plusresetminus
جهاد خدمت تا پای جان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، بسیج سازندگی با میدان‌داری گروه‌های جهادی تعریف جدیدی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور، با حضور آگاهانه، تعیین‌کننده، متعهدانه و با بصیرت خود، تجلی عشق و دلدادگی و نماد عزت، اقتدار، ولایتمداری، ایثار و فداکاری در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و همچنان هوشمندانه در صحنه خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران با تبعیت از فرامین و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، مجاهدت و تلاش مخلصانه داشته؛ که روزبه‌روز نیز شاهد گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی در بین جوانان ایران اسلامی باشیم.

بسیج سازندگی تجلی حرکت به سمت توسعه و محرومیت‌زدایی انقلاب اسلامی است که جوانان مومن، انقلابی، بابصیرت، ولایت‌مدار و جهادی در قالب گروه‌های جهادی آن را در مناطق محروم و مرزی کشور به منصه ظهور گذاشتند.

بی‌تردید بسیجیان با پیروی از رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا و پیشرفت‌های علمی و فکری خود با رویکرد خدمتگزاری به مردم و ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی آماده حماسه‌ای دیگر هستند.

جام رسانه‌ای امید در مازندران بهانه‌ای شده تا برگ زرینی دیگری از خدمات بسیج سازندگی را ورق بزنیم.

بسیج سازندگی سپاه کربلا در راستای خدمت‌رسانی، عمرانی و محرومیت‌زدایی اقدامات زیادی را انجام داده که مردم استان از آن بهره‌مند شدند.

از سال ۱۴۰۰ تاکنون هزار و ۶۰۰ واحد مسکن با اعتبار ۳۲۰ میلیارد تومان برای محرومان ساخته و تحویل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی شده است.

۳۸ پروژه راه روستایی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد تومان، ۱۶ پروژه راه بین مزارع با اعتبار ۳۷۵ میلیارد تومان، ۳۵ پروژه پل روستایی، ۲۵۰ پروژه احداث پل، ۷۱۰ مزار زیارتگاه شهدا، تکمیل ۵۰۰ واحد کارگاه اشتغالزایی، ایجاد چهار مزرعه اقتصاد مقاومتی، ۲۱ پروژه ورزشگاه و سالن‌های ورزشی  و در مجموع با اعتبار  ۲ هزار و ۲۸۸ میلیارد تومان تنها بخشی از خدمات بسیج سازندگی در استان مازندران است.

در حوزه توانمندسازی و اشتغال‌زایی ۷۵ هزار نفر در حوزه راه‌اندازی کسب و کارهای خرد آموزش دیدده و توامند شدند.

راه‌اندازی هزار و ۴۰۰ صندوق قرض‌الحسنه، راه‌اندازی ۴ هزار و ۶۵۰ کارگاه تولیدی با اشتغالزایی ۷ هزار و ۴۷۵ نفر، تکمیل و توسعه سه دهکده استانی اقتصاد مقاومتی در ساری و ۹ دهکده در شهرستان‌ها، راه‌اندازی ۸۰ نمایشگاه اقتصاد مقامتی در شهرستان‌ها و کمک به رفع موانع ۲۹۸ واحد تولیدی از دیگر اقدامات مهم در این حوزه است.

در بخش خدمات‌رسانی هزار و ۴۳۳ میلیارد تومان در حوزه‌های سبد معیشتی، جهیزیه، پوشاک و کفش، سبد آموزشی مدارس، بسته درمانی و دارو، بکارگیری نیورهای جهادی و اعزام تیم بهداشتی و درمانی خدمت ارائه شده است.

#پیشرفت_ایران
#پیشرفت_مازندران
#اخبار_امید_آفرین


گزارش - یاسر معافی

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷