«مقاومت» تنها گزینه فلسطینی‌ها؛

غزه خونین، همای پیروزی را به آغوش می‌کشد

تاریخ انتشارشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳
کد مطلب : ۴۸۲۳۵۴
یک ملت در غزه می‌خواهد در دریای خون خود به ساحل نجات و کرامت انسانی برسد و دولتی غاصب نیز تمام تلاش خود را مصروف نابودی خود می‌کند و غزه امروز، درس ماندگاری برای نسل‌های فردا خواهد شد.
۰
plusresetminus
غزه خونین، همای پیروزی را به آغوش می‌کشد
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی بلاغ؛ مردم معترض دنیا یقین داشتند که آتش‌بس غزه از سوی صهیونیست‌ها ادامه خواهد یافت تا بتوانند خود را از سیاهچاله افکارعمومی در مسیر نابودی خارج کنند و درصدد ترمیم چهره کریه و جنایتکار خود بر بیایند، اما در کمال حیرت با آغاز حملات جنون‌آمیز هوایی و بمباران بیگناهان غزه، این نتیجه حاصل می‌شود که صهیونیست‌ها اصرار دارند تا در مسیر جنایت با سرعت هرچه بیشتر بتازند تا در انتهاء مسیر به قعر سیاهچال سقوط کنند و نابود شوند.

جنون مالیخولیایی صهیونیست‌ها
رژیم اشغالگر قدس با آغاز حملات هوایی و ادامه بمباران مناطق مسکونی غزه و تشدید کودک کشی، بار دیگر برای دفعات بیشمار، اصل خوی سبعیت و خون آشامی خود را برای جهانیان به تابلو کشید و ثابت کرد که دارای هیچ منطقی عقلایی نیست جز آنکه وزیر جنگ این رژیم غاصب اظهار کرده بود که گفتمان حاکم بر اسرائیل، گفتمان جنگ و بمباران و فلسطینی کشی است.

این اظهارات وقیحانه و علنی، ثابت می‌کند که در ذات صهیونیسم، قتل و غصب و غارت و وقاحت و بی شرمی و بی شرفی حاکم است و تنها دوای این سرطان، نابودی است و علائم و قرائن نشان می‌دهد که زمان مرگ این غاصب سنگدل و ظالم فرا رسیده و خود در حال گسترش نفرت و انزجار علیه خود در اذهان جوامع جهانی است تا اجماع و اتحاد جهانیان علیه این غده سرطانی بگونه‌ای آماده شود که برای عملیات نهایی نابودی این شر مطلق، فضای عینی و ذهنی جهان، مطالبه گر این نابودی بشوند و حتی خود نیز در این عملیات حضور فعال بیابند.

فقدان کوچک‌ترین عقلانیت در میان صهیونیست‌ها
اگر در میان سردمداران کفر صهیونیستی، حتی اندکی فکر و عاقبت اندیشی وجود می‌داشت ، نمی بایست آتش بس را، که موهبتی برای این رژیم کثیف و پلید بود، نقض می‌کرد و به صحنه ذوب و تمام شدن خود باز نمی‌گشت؛ آنچنانکه در بیش از چهل و پنج روز بمباران بیگناهان غزه و به شهادت رساندن بیش از ۱۷ هزار نفر که ۷۵درصد آنها را زن و کودک تشکیل می‌داد و چیزی جز بدنامی و نفرت جهانی برای خود تدارک نکرد.

بررسی سیر نبردهای صهیونیست‌ها با حماس، که در پنج مقطع زمانی رخ داد و هر پنج بار رژیم جعلی اسرائیل مجبور به عقب نشینی شد، نشان می‌دهد که حماس از هر پنج دوره قبلی این بار قوی‌تر و مصمم‌تر است، ضمن آنکه این بار با جبهه مقاومت فلسطین نیز متحد و در مبارزه با دشمن صهیونیستی هماهنگ و همرزم هستند. پناه‌بردن رژیم صهیونیستی به حمله های هوایی و بمباران بیگناهان غیر نظامی، علامت گویای ترس و وحشت خفت‌بار صهیونیست‌های مدعی برخورداری از چهارمین ارتش نیرومند جهان در مقابله با رزمندگان مقاومت و استیصال ارتش زبون این فرقه شیطانی است.

وحشیانه‌ترین و خونبارترین بمباران تاریخ
رژیم پوشالی اسرائیل طی۴۰ روز بمباران‌های شبانه روزی و تخلیه بیش از ۱۰۰ تن بمب‌های جدید ویرانگر نتوانست ادامه دهد و سرانجام به آتش بس روی آورد. بمباران‌هایی که به گفته مقامات این رژیم جنایتکار هفتگی ۶۰۰ میلیون دلار هزینه در بر داشت، ضمن آنکه اکثر حوزه‌های اقتصادی اسرائیل را به تعطیلی و ورشکستگی کشاند. سئوال جدی در این است که بفرض ادامه این بمباران و عملیات‌های دیگر، آیا رژیم ارتجاعی صهیونیستی قادر به تحمل فشارهای اقتصادی و سیاسی ناشی از حمایت جهانی چندصد میلیون نفری، قادر خواهد بود موفقیتی متناسب با سطح هزینه‌های خود بدست آورد.

از یاد نبریم که نخست وزیر خبیث رژیم صهیونیستی هدف خود از عملیات در غزه را نابودی حماس ذکر کرده بود که با توجه به محبوبیت ملی حماس و اقتدار هرچه بیشتر آن، هیچ نمی‌توان به آینده موفق اسرائیل گمانه زد؛ چراکه همه نشانه‌های ممات و میرایی در میدان نبرد برای صهیونیست‌ها کاملاً مشهود است.

مقاومت، تنها گزینه فلسطینی‌ها
جهان روزهای دهشتناکی را پشت سر می‌گذارد، آسیای میانه این بار هم، چشم انتظار حوادث تازه است، حماسه‌ای که با خون و شهادت معنا پیدا کرده، از پس ظلمی همیشگی طلوع کرده و نشان دهنده مقاومت جامعه و مردمان بی‌دفاعی است که سال ها کشتار، تجاوز، محاصره، تحریم و بی‌حرمتی را زندگی کرده اند. این‌بار، مقاومت مردم غزه، از همیشه ۷۵ سال اخیر متمایز و متفاوت است، طی چند نسل، فلسطینی‌ها آموختند که تنها راه بدست آوردن عزت و پیروزی، مقاومت تا مرز شهادت یا پیروزی است، چراکه ادامه شرائط گذشته، بمعنای تداوم وابستگی و اسارت ۷۵ ساله است و برای رهایی از یوغ صهیونیست‌ها، چاره‌ای جز مقاومت و ایستادگی ندارند.

مردم مقاوم غزه با وجود دادن شهدای فراوان که موارد متعدد از شهادت کل اعضاء خانواده را در خود دارد، هیچگاه به رهبران مقاومت روی نارضایی و اعتراض را نشان نداده و همواره با ترغیب رهبران و محاهدان خود، آنها را به ادامه مبارزه تشویق می‌کنند که تنها یک مورد آن را دنیا شاهد بود که مردی ۴۲ نفر از اعضای خانواده خود را در بمباران صهیونیست‌ها از دست داد و با چشمانی اشکبار اظهار می‌دارد که: جانم و جان خاندانم فدای اسلام و غزه.

صبر و مقاومت، شکننده کمر جانیان
از دستاوردهای طبیعی صبر و پایداری، خردکردن و شکاندن روح و جان جانیان است که علائم آن بخوبی در میان سربازان و نظامیان اسرائیل غاصب به چشم می‌آید.

مظلومیت کودکان و شهادت زنان و اطفال بیگناه و آه مظلومان اینگونه نیست که دشمنان جنایتکار می‌پندارند بدون عکس‌العمل است. بگواه تاریخ و رخدادهای زمانه، خداوند در مقابل فریادهای درهم فرورفته مظلومان حساس است و نتیجه این جنایات را به عاملان آن برمی‌گرداند.

صبر و ظفر هر دو دوستان قدیمند / در اثر صبر نوبت ظفر آید

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷