فریاد استکبارستیزی در شهرهای مازندران طنین‌انداز شد؛

حماسه شکوه علوی‌تبارها در یوم‌الله ۱۳ آبان

تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۴۸۱۴۰۸
همزمان با یوم‌الله ۱۳ آبان، اقشار مختلف مردم مازندران، با حضور گسترده در راهپیمایی، ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در غزه، ضرورت اتحاد در مقابل استکبار را مورد تأکید قرار دادند.
۱
plusresetminus
حماسه شکوه علوی‌تبارها در یوم‌الله ۱۳ آبان
به گزارش بلاغ، مردم مازندران امروز، از ساعات ابتدایی در محل‌های از پیش تعیین شده در شهرهای مختلف حاضر شدند و انزجار خود از جنایات غزه را به جهانیان اعلام و وحدت و یکپارچگی خود را راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان فریاد زدند.

در این مراسم قشر‌های مختلف مردم شامل دانش آموزان، معلمان، دانشجویان، کارمندان، کارگران، اصناف، خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و دیگر گروه‌های مردمی شرکت دارند.
 
راهپیمایان شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر ستمگر سر دادند.
 
همچنین راهپیمایان با حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و غزه، خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم اشغالگر قدس نشان دادند و بر محاکمه سران صهیونست تاکید کردند.

تقارن روز ملی استکبارستیزی امسال با تحولات اخیر فلسطین، سخنرانی روز گذشته دبیرکل حزب‌الله لبنان و نسل‌کشی جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه باعث شده تا راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی، خواستار توقف فوری حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به غیرنظامیان غزه باشند.

امروز مردم، مسئولان، پیر و جوان، دانشجو و دانش‌آموز شیعه و سنی پا به پای همه با حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان آمده بودند تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار به خصوص رئیس جمهور آمریکا بزنند تا نفرت و انزجار خود را از جنایت‌های استکبار جهانی اعلام کنند.

راهپیمایی ۱۳ آبان امسال مازندران به دلیل حوادث اخیر غزه و جنایات رژیم اشغالگر قدس با حمایت‌های آمریکا جنایتکار علیه مردم بی‌دفاع فلسطین رنگ و بوی دیگری داشت و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

هزاران نفر از دانش‌آموزان پسر و دختر بسیجی که سر بندهای لبیک یا حسین(ع) و لبیک یا خامنه‌ای بر پیشانی بسته بودند و پرچم‌های ایران و فلسطین و حزب‌الله لبنان در دست داشتند.

بسیاری از خانواده‌ها با فرزندان خود در این راهپیمایی ملی حضور یافته بودند و علیه سیاست‌های استکباری آمریکای جنایتکار شعار دادند.

شماری از دختران و خواهران به یاد شهدای غزه و کودکان و زنانی که در بمباران رژیم اشغالگر قدس به شهادت رسیدند پیکرهای کفن پوش‌های نمادین کودکان غزه را به دست گرفتند تا مظلومیت و بی‌گناهی آنان را به گوش دنیا برسانند.

برخی از دانش‌آموزان در بوستان ولایت ساری نیز با تدارک نمادهای ضداستکباری از جمله چهره‌های منفور رئیس جمهور آمریکای جنایتکار و نتانیاهو همینه پوشالی آنان را به تمسخر گرفتند.

این روز بزرگ و حماسه‌ساز، هرساله یادآور طنین فریادهای آزادی‌خواهی و عدالت‌گستری و ظلم‌ستیزی بت‌شکن زمان خمینی کبیر، علیه استکبار و استبداد جهانی است که انقلاب دوم در تسخیر جاسوسخانۀ آمریکا و شکست هیمنۀ پوشالی آمریکای جنایتکار و تروریست‌پرور توسط دانشجویان مسلمان پیروی خط امام، نام‌گذاری شد، و به‌عنوان نقطه پیوند برگ‌های زرین تاریخ آزادگی ملت بزرگ جلوه‌گر تابلوی زیبا از رشادت، بیداری، خردمندی و عقلانیت، وحدت و همدلی جلوه‌نمایی می‌کند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳