تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۴۶۳۷۶۶
این روزها در شبکه‌های اجتماعی بعلت توهینی که میرحسین موسوی همگام با آمریکائیان به سردار سرافراز و شهید مدافع حرم شهید حسین همدانی کرد، مالامال از عشق قدرشناسانه مردم بویژه جوانان و نوجوانان به شهداء بویژه شهدای مدافع حرم علی‌الخصوص سردار شهید حاج حسین همدانی است که به بخشی از این دلنوشته‌ها اشاره می‌شود.
۰
plusresetminus
کینه ‎#میرحسین_موسوی از ‎#سردار_همدانی بخاطر چیست؟!
به گزارش بلاغ؛ *جواد نیکی ملکی با انتشار این تصویر نوشت: « شهیدِ کبیر، حاج حسین همدانی سابقه جهاد در ۵ جبهه را داشت؛۱. مبارزه با طاغوت۲. مبارزه با گروهک‌ها و منافقین۳. دفاع مقدس۴. سرکوب فتنه ۸۸ (از این سوخته‌اند) ۵. دفاع از حرم. کمتر شهیدی این افتخارها را یک‌جا دارد؛ خدا عزتش داد حبیبِ حرمِ جمهوریِ اسلامیِ ایران را.... »
🔻روز عاشورای امسال، در سالروز شادی و هلهله فتنه‌گران در روز عاشورای سال۸۸، میرحسین موسوی بیانیه‌ای صادر و به شهید سردار همدانی اهانت کرد و او را بی‌افتخار دانست! کینه میرحسین از شهید همدانی چیست؟ بخوانید:
 
🔹خیلی‌ها فکر می‌کنند که میرحسین موسوی بعد از ‎#فتنه۸۸ حصر خانگی شده؛ در حالیکه میرحسین و کروبی، ۲۰ماه بعداز انتخابات۸۸ در اسفندماه ۸۹ محصور شدند. دلیل چه بود؟ سال۸۹ کشورهای عربی دچار انقلاب‌ها، آشوب‌ها و جنگ‌های داخلی شدند.‏
 
🔸درست در اثنای آشوب و جنگ در کشورهای عربی، موسوی رسماً بیانیه‌ای برای براندازی منتشر کرد و از سقوط نظام سخن گفت! اتفاقات تونس، مصر، لیبی، یمن علیه دولت‌های غربگرا رخ داد اما بعدها به خروج گروهک‌های تروریستی داعش و النصره در سوریه و عراق رسید که رسماً از حمله به ایران می‌گفتند!
 
🔹حضور مستشاری ایران به درخواست دولت‌های عراق و سوریه جلوی پیشروی تروریست‌ها را گرفت و آنها را در هم کوبید. اما ‎#سردار_همدانی چه کرد؟ کینه شتری میرحسین موسوی از یار با وفای ‎#حاج_قاسم چیست؟
ماجرا از این قرار است که شهید پرافتخار همدانی، فرمانده اصلی میدانی مقابله بافتنه۸۸ و داعش بود.‏
 
🔸سردار پرافتخاری که هم با شاه پهلوی و ساواک مبارزه کرد، هم با صدام جنگید در سال۸۸ توانست قریب ۵۰۰۰ نفر از پیاده‌نظام براندازی مخملی را شناسایی و کنترل کند. خیلی از این‌ها بعداً جذب منش و روش شهید همدانی شده و عضو بسیج و گردان‌های بسیجی شدند و برخی حتی مدافع حرم شدند.‏
 
🔹از افتخارات شهید همدانی عزیز، مهار فتنه‌ای بود که موسوی به کمک سفارت انگلیس و رسانه‌های ضدایرانی کلید زده بود. او از برخی اراذلی که خیابان‌ها را به آتش کشاندند، مدافعان حرمی ساخت که مقابل داعش ایستادند.
از دیگر افتخارات آن شهید عزیز، مبارزه با داعش و النصره است.‏
 
🔸وقتی همدانی به سوریه رسید و شهید سلیمانی او را بعنوان فرمانده به سوری‌ها معرفی می‌کرد ۸۰ درصد سوریه سقوط کرده بود و فقط جیش‌الحر قریب ۱۱۰ هزارنفر را سازماندهی کرده بود. همدانی در کنار سایر همرزمانش و درجوار سردار دلها توانست سوریه را از سقوط نجات دهد. دلیل بغض میرحسین روشن است!‏
 
🔹وقتی سردار همدانی در مبارزه با تروریست‌های داعش و النصره، به شهادت رسید روزنامه شرق تیتر زد "همدانی کشته شد"؛ تا اینگونه کینه خود را نشان دهد. حالا در عاشورای ۱۴۰۱ ه.ش، میرفتنه از خواب قطبی دوباره سر برآورده و همراه با داعش و آمریکا، علیه آن شهید عزیز، کینه خود را نشان می‌دهد!‏
 
🔸درست است که فتنه۸۸ به ثمر ننشست ولی زمینه را برای تحریم‌های سنگین اقتصادی آمریکا و سازمان ملل مهیا کرد. خسارت فتنه به اقتصاد داخلی و آبروی بین المللی خسارت بسیار سنگینی بود. از طرفی فتنه داعش و النصره نیز منطقه را تهدید می‌کرد. همه این نقشه‌ها برای براندازی جمهوری اسلامی خنثی شد.
 
🔹و از قضا در دو میدان مبارزه‌ی فتنه۸۸ و فتنه داعش، این سردار سرتیپ ‎#حسین_همدانی بود که افتخار شکستن گردن فتنه‌گران و داعشی‌ها را نصیب خود کرد و دلیل کینه میرحسین از آن یار سفر کرده همین است‌. روح عالیِ سردار پرافتخار اسلام با شهدای کربلا محشور باد و میرحسین هم با داعش!.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷