تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۸۵۷۶۸
اقرار و اعتراف مذبوحانه رسانه‌های معاند ایران بر قدرت مسلم، غیر قابل انکار و دهشت انگیز جمهوری اسلامی نیز یک شکست بزرگ رسانه‌های برانداز بعد از سالها لجن پراکنی و دروغ پردازی بود.
۰
plusresetminus
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، با ورود جمهوری اسلامی ایران به صنعت هسته‌ای و موشکی، که البته متولیان منفصل و راهبرانی متصل داشت، رژیم جلاد صهیونیستی به تکاپوی شدیدی افتاد؛ چرا که تحلیل درست میدان ثبات قدم، نبوغ، هوشمندی و هوشیاری جوانان ایرانیِ مسلمان را که در پهنه جورچین کنار هم قرار می‌داد،کنار پیشرانیِ حکیمی فرزانه در مقام ولی فقیه، آینده ای برای قلمرو نیل تا فرات معنا و مفهوم نداشت.
علاوه بر وارونه شدن این رویا، تسلط اسلامیت جبهه مقاومت با قیادت جمهوری اسلامی ایران نیز قطعیت داشت.
موساد باید کاری می‌کرد، پروژه نفوذ آغاز شد، چطور و چگونه بماند، برای وقتی دیگر، اما بعد اعلام رسمی دستیابی به صنعت هسته‌ای، دانشمندان ایرانی این صنعت در چند نوبت ترور شدند با عملیات‌های تروریستی اسرائیل.
تحریم و جنگ اقتصادی هم به بهانه جلوگیری از تحقق صنعت موشکی، با لبه‌ی دیگر قیچی یعنی آمریکا، به صورت متوازن و هم آهنگ آغاز شد.
بعد از ظهور داعش و در امتداد آن معرفی به همراه کنش‌های اثر گذار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرماندهی سردار سلیمانی، اعلان پایان داعش و شکست رسمی غیر قابل انکار بود.

حالا ایران موشکی، ایران هسته‌ای و نقش آفرین در خاور میانه، راهی جز ترورهای ایذایی البته با هزینه‌های بزرگ برای موساد باقی نمی‌گذارد، ترور های ناموفق تا فرودگاه بغداد، بعد از شهادت حاج قاسم هم ماجرای آبسرد و شهید فخری زاده، شهادت حاج اصغر پاشاپور، شهادت سید رضی موسوی و بعد از آن حمله مستقیم به سفارتخانه ایران در دمشق با شهادت سردار زاهدی و همرزمانش.

حالا دیگر در تحلیل‌های کف خیابان تردید بر آن ایران موشکی هسته‌ای ، با امنیت پایدار و اقتدار، در داخل که هیچ بلکه برقرار کننده امنیت کشور‌های همسایه سایه افکنده بود و هر از چند گاهی دستان دراز اسراییل در نگاه قشر خاکستری و عناصر خودفروخته هرکاری دلش می‌خواست می‌کرد.
البته پاسخ های مانند حمله به عین الاسد، اربیل و... داده شد اما انگار برای قرص کردن دل ملت باید کاری بزرگ‌تر انجام می‌شد.
عملیات وعده صادق، که یک عملیات هیبریدی بی سابقه و بی نظیر است، یکی از ره آوردهایش ریشه کن کردن این تردید بود.

شکستن همینه اسراییل و حمله مستقیم به خاک غصبی این رژیم، آن هم در این فاصله جغرافیایی با بیش از هفتصد پهباد و دویست موشک نیز سوغات دیگر این عملیات است.

شناسایی پدافند گنبد آهنین در یک عملیات تنبیهی نه تهاجمی گسترده و اثبات عدم بازدارندگی آن برخلاف تبلیغات گسترده این سالها، بعد دیگر این رخداد بی نظیر بود.

البته استفاده از موشک‌های شناخته شده و به اصطلاح دم دستی، پرنده های بدون سرنشین انتحاری و شناسایی نیز نکته ظریف این عملیات هشداری بود.

اقرار و اعتراف مذبوحانه رسانه‌های معاند ایران بر قدرت مسلم، غیر قابل انکار و دهشت انگیز جمهوری اسلامی نیز یک شکست بزرگ رسانه‌های برانداز بعد از سال‌ها لجن پراکنی و دروغ پردازی بود.

حالا با این حساب ایران با عملیات وعده صادق رسماً وارد باشگاه ابرقدرت‌های نظامی جهان شده آن هم در صدر جدول، و کنش‌های بعدی سیاسی ، اقتصادی غیر قابل انکار است.
و این ابر قدرت بودن را در اظهارات مقام های آمریکایی و اسراییلی به سهولت می‌توان دریافت.
پس برخلاف عده‌ای خود فروخته یا مزدور که می‌خواهند این فتح و ظفر به کام ملت شیرین نیاید، باید گفت: عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، آغازی بر پایان جنگ افروزی، قلدری،خون ریزی و تجاوزات آمریکا و اسراییل خواهد بود و جای هیچگونه نگرانی نیست.

محسن قبادیان قادی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱