تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
کد مطلب : ۴۸۳۶۵۹
بعد از اتفاق مهم و انکار ناپذیر طوفان الاقصی که گام مهمی در تحقق گسترده انتقام سخت یعنی ازاله آمریکا و نابودی اسرائیل است و شکست کامل از آن آمریکا و اسراییل شد حالا نوبت به قطعه دیگر این جورچین یعنی یمن رسیده است.
۱
plusresetminus
یمن، قطعه‌ای دیگر از جورچین انتقام سخت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ؛ در جنگ شناختی یکی از اهداف مهم و قابل توجه، بعد از مسمومیت اذهان اجتماعی در برآیند کلی، ایجاد شک و تردید در ذهن عناصر طرفدار و حامی طرف مقابل است تا با مردد کردن هواداران و هجمه‌های نسبی بتواند قدرت حمله های خود را بالاتر ببرد.
 
در ماجرای تقابل جمهوری اسلامی با جریان استکبار جهانی، این راهبرد بعد از اعلام رهبر معظم انقلاب دام عزه؛که اسراییل ۲۵سال آینده را نخواهد دید، به صورت عملیاتی توسط آمریکا، اسراییل و انگلیس به صورت مشخص و دیگر هم پیمانانشان آغاز شد.
 
ترور ها، نفوذها و تحریم‌ها برای تحقق فاز اول این راهبرد نسبت به عمومیت جامعه ایرانی بود،اما بعد از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رضوان الله علیه و اعلان انتقام سخت از ناحیه ایران اسلامی، تمرکز اتاق فرمان جنگ شناختی بر کم رنگی تا رسیدن به پوچ انگاری این هدف مشخص توسط حامیان نظام اسلامی داخل کشور در اولویت قرارگرفت.حال بعد از چهار سال می‌بینیم همچنان این راهبرد را دنبال می‌کند.
 
اینکه شکست در سوریه و عراق را نادیده بگیریم، یا نفوذ به عمق موساد به نحوی که خصوصی ترین اطلاعات سران امنیتی و نظامی آن‌ها در اختیار ماست و هرگاه اراده باشد حذف فیزیکی آن هم به صورت نیابتی بدون هر هزینه ای محقق می‌گردد را هم نبینیم، اینکه هژمونی آمریکا را در هم شکسته نبینیم به طوری که روزانه به خاک آمریکا در خاور میانه(پایگاه های مستشاری نظامی)حمله راکتی و موشکی می‌شود که تا چهار سال قبل سابقه نداشت را هم فراموش کنیم و.... امثال این اتفاقات مهم استراتژیک را که به تعبیر سردار سلامی خود آن ها بهتر می‌دانند.
 
بعد از اتفاق مهم و انکار ناپذیر طوفان الاقصی که گام مهمی در تحقق گسترده انتقام سخت یعنی ازاله آمریکا و نابودی اسرائیل است و شکست کامل از آن آمریکا و اسراییل شد حالا نوبت به قطعه دیگر این جورچین یعنی یمن رسیده است. 
 
در پسا طوفان الاقصی اسراییل به دنبال نابودی حماس، از بین بردن تونل های غزه، خاموش کردن حملات موشکی از داخل کرانه باختری، ناتوانی عملیاتی رزمندگان حماس و تسلیم مردم غیرنظامی غزه بود که به هیچکدام نرسید.
 
در پی این تحول بزرگ منطقه ای نیز با دستور رهبر معظم انقلاب دام عزه مبنی بر جلوگیری از رسیدن نفت و کالا به اسراییل یمنی ها وارد صحنه شدند و امر ولی امر مسلمین محقق گردید.
 
آمریکا به صورت علنی نیروی کمکی برای ارتش اسراییل اعزام کرد،رییس جمهورش در تل آویو حاضر شد اما ایران چنین نکرد و فقط رهبری دستور را صادر کرد، دیدیم انصارالله که ۸سال درگیر جنگ با عربستان بود چطور پارکینگ دریایی کشتی‌های توقیفی را به نمایش گذاشت، حتی تور بازدید از کشتی های توقیف شده را به راه انداخت و به ریش نداشته استکبار خندید.
 
اما اکنون آمریکا،اسراییل و انگلیس به صورت متحد به یمن حمله کردند و آنانکه در جنگ شناختی و تحقق استراتژی آگاهی دارند می‌دانند که این حمله از سر عجز و شکست برای فرار رو به جلوست. 
 
آری انتقام سخت با زدن یک یا ده ژنرال محقق نخواهدشد چراکه رهبر عزیزمان فرمود: آن‌ها با بند کفش حاج قاسم هم برابر نخواهند شد، بلکه انتقام سخت تحقق هدف شهیدالقدس یعنی پایان اسراییل و آمریکاست.
 
محسن قبادیان قادی

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷