تاریخ انتشارشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۹
کد مطلب : ۴۸۳۳۹۵
مکتب و خون جوشان حاج قاسم سلیمانی و نیز طوفان الاقصی و خون هزاران شهید مظلوم و مقتدر غزه، نقش برجسته‌ای در مسیر گذر از پیچ تاریخی پیش رو دارند...
۳
plusresetminus
پیچ تمدن‌ساز و تاریخی که مردم رقم می زنند
به گزارش بلاغ؛ زمانی که معمار بزرگ جهان اسلام و حکیم فرزانه انقلاب در چند سال گذشته، نوید چهارمین پیچ تاریخی تمدن ساز را می‌دادند، تا آن مدت کسی در مخیله خود گمان نمی‌کرد که این پیش بینی، باتوجه به تنش‌ها و منازعات منطقه، با همت مردم جان برکف و شجاع و رهبران با اخلاص به سهولت به میانه راه برسد. بذری که انقلاب اسلامی در دل هزاران مسلمان و آزادگان عالم کاشت، اکنون بالنده و روینده و غیرقابل ریشه کن، در حال تکوین و کامل شدن است.

 استکبار جهانی در راس آن ایالات متحده آمریکا، که با مدد جاروی آهنین اهداف استعماری و پلید را در درون ملت‌ها و سرزمین‌ها جستجو می‌کند، اکنون به دست مردم مومن و حماسه ساز در حال اخراج از منطقه، فرسایش و ریشه کن شدن است تا آینده سعادت بخش با دستان این مجاهدان ایثارگرساخته شود و اهداف پرفروغ الهی درمقابل دیدگان جهانیان آشکار گردد.
بی گمان در این میان، مکتب و خون جوشان حاج قاسم سلیمانی و نیز طوفان الاقصی و خون هزاران شهید مظلوم و مقتدر غزه، نقش برجسته‌ای در مسیر گذر از پیچ تاریخی پیش رو دارند، هسته سخت آن، تاریخ را در دستان خود فشرده است و مردم وابسته به این خطوط پیوسته، طومار حکمرانان گرفتار به سادیسم و آدمکشان شقی و بی رحم و شیطانی را باطل و تاریخ متعلق به خود را براساس اسلام رحمانی و نجات بخش رقم خواهند زند.

کشتار بی رحمانه‌ی مردم فلسطین در غزه توسط رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی و مردم ایران در کرمان و به شهادت رساندن نوزادان، کودکان، زنان و مردم پیر و سالخورده نشان از عمق کینه جبهه شیطانی و باطل و آگاهی کامل از خطوط و اهداف مشترک مردم مسلمان و انقلابی منطقه دارد و می دانند که مردم، یگانه قدرتی می باشند که بار سنگین این تحول تاریخی را بعهده دارند و تن و جان را هم زمان به کار می اندازند تا هدف ویژه را که رستگاری الهی است، بدست آورند. کاربست آن آنچنان قوی و تنومند هست که با اتکا به آن بیشترین دستاورد را کسب نمایند و به موفقیت شکوه مند برسند، راهی که طلایه دار آن پیمود و به چنان شهرتی دست یافت که نامدار عالم گردید و دوگانه محبوبیت درمردم و افتخار  در نبرد با ظالم را به شایستگی مهر تائید بر شخصیت آسمانی خود زد.

دشمن جاهل باید بداند با آدمکشی، بهره از پاسپورت جعلی داعش، قتل عام بوسیله بمب‌های یک تنی و فسفری، تحریم و قطع غذا و دارو و رفتارهای ظالمانه و عقده گشائی، راه به جائی نخواهد برد و جزننگ و فلاکت و بی آبروئی حاصلی برای آنها در بر ندارد و مردم محورمقاومت مصمم هستند تا تحت زعامت و رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز با درهم کوفتن مقاومت جبهه‌ی باطل و با هوشمندی و تدبیر، تمدن ایرانی اسلامی را ایجاد و استوار نمایند و برای تحقق این هدف با ارزش هراسی ندارند و همچنان بر ایده رهبر سفر کرده‌ی خود، امام (ره) تاکید دارند که فرمود.....بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود. باذن الله

سید جواد موسوی – مدرس دانشگاه

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
سعید مهدوی عمران
با عرض سلام و احترام خدمت استاد گرامی، آنچه فرمودید را همه حتی دشمنان اسلام و ایران می دانند، اما مهم این است که هر کدام به فکر منافع خود هستند، اگر تزاحم منافع نباشد.
با آرزوی توفیق الهی
مهدوی عمران
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴