تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶
کد مطلب : ۴۸۳۲۷۹
سرلشکر حاج قاسم سلیمانی اگر نمود فرماندهی او در بعد میدان نظامی بود، ولی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شد فرمانده و الگو در همه عرصه ها.
۱
plusresetminus
سرلشکر حاج‌قاسم سلیمانی یا سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ؛ چهار سال است که سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به ظاهر در بین ما نیست ولی مکتب او ، مرام و سیره اش بیش از زمان حیات ظاهری اش در بین ما و همه آزادی خواهان جهان درخشش دارد  و برای دشمنانش مایه رعب و وحشت تا جایی رهبری حکیم انقلاب در دومین سالگرد شهادتش در دیدار با خانواده اش  فرمودند: «شهید» سلیمانی برای دشمنانش خطرناک‌تر از «سردار» سلیمانی است.

نکته ای که حتی دشمنانش هم به آن اعتراف کردند و  وقتی  سیزدهم دی ماه ۹۸  با دستور رییس جمهور جنایت پیشه آمریکا سردار دلها ترور شد و آسمانی  گشت و آنها هم سرمست از این اقدام خبیثانه، سناتور آمریکایی مورفی ،یک روز بعد از این اقدام می گوید: ژنرال سلیمانی  به عنوان شهید می تواند به مراتب برای آمریکا خطرناک تر باشد. سوالی که باید از خود بپرسیم این است که ژنرال سلیمانی زمانی که زنده بود خطرناک بود یا الان که کشته(شهید) شده است؟!

 آری؛ سرلشکر حاج قاسم سلیمانی محدودیت در بعد زمان و مکان داشت، اگر غروب دوازدهم دی ماه ۹۸ در سوریه بود همان ساعت در عراق نبود، در ایران نبود. ولی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از بعد زمان و مکان خارج شده و هر لحظه و در هر جا حضور دارد،  عراق، سوریه، یمن، لبنان، فلسطین و حتی در قلب اروپا و امریکا که نمونه آن هشتگ hero (قهرمان) است که سال گذشته ترند نخست جهان شد.

سرلشکر حاج قاسم سلیمانی اگر به واسطه اغواگری جریان‌های تحریف مورد انتقاد برخی ها بود، ولی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در قلب و روح همه انسانهای آزادیخواه جای گرفت و شد سردار دلها.

سرلشکر حاج قاسم سلیمانی اگر نمود فرماندهی او در بعد میدان نظامی بود، ولی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شد فرمانده و الگو در همه عرصه ها.

 در یک کلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شد مکتب شهید سلیمانی، مکتبی که بعد از عمری مجاهدت خالصانه در راه حق با نثار خون مطهرش، فنای فی الله گشت و شد مصداق و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام.

حمید جعفری

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷