تاریخ انتشارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۱
کد مطلب : ۴۷۰۲۲۸
پردازش بسیار مناسب رسانه ملی و روایت درست از حادثه شهادت حمید رضا الداغی، زمینه لازم را برای استفاده از پتانسیل جامعه دینی جهت تقابل میدانی با پدیده‌های کشف حجاب فراهم آورد.
۰
plusresetminus
رسانه ملی و شهدای غیرت
به گزارش بلاغ، شهادت غم انگیز شهید غیرت و شرف حمیدرضا الداغی توسط عده‌ای از اراذل و اوباش که قصد دخترربایی با تهدید ابزار قتاله را داشتند، جریانی را در کشور راه انداخته که قطعا" اگر درست هدایت شود، می‌تواند موجب تقویت فریضه امر به معروف و نهی از منکر و خنثی کننده جو سنگین ضدفرهنگی علیه این جریان باشد که بواسطه آن حتی طرح‌های حاکمیتی هم نتوانستند بطور کامل به اجرا در بیایند!

پردازش بسیار مناسب رسانه ملی و روایت درست آن، غیرت‌های خفته را بجوش آورده و زمینه‌های لازم را برای استفاده از پتانسیل جامعه دینی جهت تقابل میدانی با پدیده‌های کشف حجاب و تدریجا" نیمه عریانی فراهم آورد.

سلسله اتفاقات تهاجمی مرزشکنان و ارزش ستیزان که با ترور آرمان‌ها و عجمیان‌ها شروع و با ترور و شهادت مظلومانه آیت الله شهید سلیمانی، زیر گرفتن مرگبار طلبه‌ها در قم و تهدید خودرویی یک روحانی در تهران و ده‌ها حوادث ریز و درشت دیگر در همین روز‌های اخیر که با شهادت حمیدرضا الداغی به اوج رسید، خطر بزرگی را گوشزد کرده و می‌کند و آن اینکه با عقب نشینی و یا بی عملی ما در جامعه و رسانه ملی و نیر ارکان حاکمیتی، حد یقفی مشاهده نخواهد شد، چون استراتژی اتاق فکر دشمن، استفاده از سلاح کشف حجاب برای فروپاشی فرهنگی جامعه و نهایتا" نابودی نماد‌های دینی در حاکمیت و قانون اساسی و نهایتا" پایان دادن به عمر نظام است.

ساده انگاری این سونامی فرهنگی، ناشی از ساده لوحی خودی‌ها و پیشرفت پروژه براندازی فرهنگی نفوذی هاست و بسیار جای تأسف است که آژیر‌های خطر یکی پس از دیگری به صدا در می‌آیند، ولی کسی صدای آژیر‌ها را نمی‌شنود!

رسانه ملی رویکرد مناسب خبری به این پدیده‌ها داشته، اما ما بابد با برنامه‌های مستند و تولید محور، افکار عمومی را به سمت تحلیل عمیق رهنمون ساخته تا حاکمیت را از این منظر بعنوان یک مطالبه عمومی تحت فشار قرار داده و طرح‌ها و‌مصوبه‌ها بجای اجرای میدانی، دچار خاک خوردگی‌های بایگانی و یا مانور‌های مصاحبه‌ای متصدیان امر نشوند!

کسی نباید شک داشته باشد برنامه‌های آینده هنجارستیزان به مراتب عریان‌تر شدن و وقیح‌تر عمل کردن است و طبعا" حوادث ناشی از تقابل مردمی با آن‌ها در آینده خونین‌تر و با قربانی‌های بیشتر رقم خواهند خورد و عقلانیت و تجربه ما ایجاب می‌کند که ما باید پیش دستانه عمل کرده و ابتکار عمل را از آن‌ها بگیریم!

در استان‌های شمالی بخصوص مازندران بخاطر شروع فصل‌های گرما و هجوم ده‌ها میلیونی گردشگران و پیشینه هنجارشکنی در سال‌های گذشته، بیشترین مصاف را شاهد خواهند بود و از این رو همه پتانسیل‌ها برای عقب نشینی مهاجمان فرهنگی بایستی بکارگیری شوند.

در خط مقدم این مقابله‌ها ما باید شاهد اولویت مقابله فرهنگی با تهاجم فرهنگی باشیم و از این رو دستگاه‌های فرهنگی و هنری باید بیش از دیگر دستگاه‌ها احساس مسئولیت کنند و بطور محسوس با بکارگیری مهارتها، خلاقیت‌ها و جلوه‌های هنری و حتی صحنه پردازیها، جامعه و به ویژه جوانان ما را از این شبیخون پرتلفات و خودی انگاری بیگانگان‌ و بیگانه خواهان که با زبان‌ها و قلم‌های مسموم اینگونه جنایت‌ها را وارونه نمایی کرده و با تئوری‌های غلط جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند، نجات دهند.

سر چشمه شاید گرفتن به بیل
چو پر شد نشاید گذشتن به پیل
تا دیر نشده باید کاری کرد!
بقول قیصر عزیز:
ناگهان چقدر زود دیر می‌شود!

هادی ابراهیمی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳