تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
کد مطلب : ۴۳۰۶۰۲
اینک سرزمین‌های خون‌رنگ، سوریه، عراق، یمن، فلسطین، افغانستان و ایران مقتدر و تمامی زمین و زمان، شرمنده استقامت عاشقانه توست، آسایش و آرامیدن نیز شرمنده قد رعنای توست.
۰
plusresetminus
با دست‌های فرمانده تا بهشت
به گزارش بلاغ،تشییع پیکرهای پاک 2 تن از شهیدان مظلوم خان طومان شهیدان کمالی و جمشیدی بهانه‌ای شد برای تجلیل از مردان مقاومت، همان‌هایی که با پای جان و بی‌قرار، از بیابان‌های تنهایی گذشتند و در هنگامه قهقهه مستانه دیوانگان تکفیری، سنگر به سنگر، شهر به شهر تا توان داشتند در برابر انبوهی از فتنه‌های آخرالزمانی ایستادند تا دشمن عنود را جرأت جسارت به حریم آل الله نباشد، یادش بخیر، سربازان حاج قاسم که چه عاشقانه در رکاب فرمانده دلاورشان دست و سر و جان فدا کردند، حال سربازان آمدند تا به فرمانده، حاج قاسم، اقتدا کنند... باز یادی از حاج قاسم شد، دلم گرفت و بغض دلتنگی تمام وجودم را.
 
این نام چه عاشقانه است، چه شب‌هایی را با او در سرزمین‌های غربت و تنهایی، در سنگرهای خوف و خطر و در میان تکبیر مجاهدان، شب را به‌روز و روز را به شب آوردیم.
 
آه حاج قاسم.. همچون یک خاطره سبز از کرانه‌های تنهایی گذشتی و کسی جز قاصدک‌های بی‌قرار بر مظلومیتت گواهی نداد. اینک سرزمین‌های خون‌رنگ، سوریه، عراق، یمن، فلسطین، افغانستان و ایران مقتدر و تمامی زمین و زمان، شرمنده استقامت عاشقانه توست، آسایش و آرامیدن نیز شرمنده قد رعنای توست.
 
تو را می‌ستایم چه اینکه شایسته ستایشی و شیعه مظلوم و تکبیرگویان سنگرهای مقاومت نام تو را مشق عشق می‌کنند و نام زیبایت همچنان بر تارک افتخارات این سرزمین می‌درخشد و سربازانت صف به صف مهیای جهاد و شهادتند.
 
آرام بخواب فرمانده، همه ما بیداریم و همه ما سرباز توایم و گوش‌به‌فرمان مولا و مقتدا ایمان حضرت امام خامنه‌ای و این هدف مقدس را تا آخرین منزل و آخرین قطره خونمان ادامه خواهیم داد و دستان علمدار مقاومت را همچون ودیعه‌ای الهی در میان دست‌هایمان و شفای روح و جان آزرده از ملالت روزگاران تا منزلگاه ابدی با خودخواهیم داشت.

*حمید نیک نژاد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲