تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۹
کد مطلب : ۴۳۰۵۶۲
۱
plusresetminus
انسان‌های «سگ‌نما» دستاورد جدید تمدن غرب

به گزارش بلاغ، در بحبوحه اعتراضات علیه نژادپرستی در آمریکا و کم و بیش در بسیاری از کشورهای‌ اروپایی توجه رسانه‌ها به موضوع دیگری در این کشورها جلب شده است و آن پدیده‌ای به نام «انسان سگ‌نما» در این کشورهاست؛ انسان‌هایی که با اختیار خود تصمیم می‌گیرند به‌جای انسان سگ باشند!! این افراد مثل برخی سیاه پوستان طرفدار ‌ترامپ در آمریکا هستند که خود با اختیار و اراده  نژادپرستند و معتقدند سفیدپوستان برتر از آنها هستند.

 تمدن غربی که در «رنسانس»  خدا را از زندگی خود حذف و انسان را جای آن گذاشت و انسان و تمایلاتش معیار حق و حقیقت و حواس پنج‌گانه تنها منبع شناخت قرار گرفت حالا کارش به جایی رسیده است که لباس سگ می‌پوشد و با قلاده در خیابان‌های آمریکا و انگلیس چهار دست و پا راه می‌رود و پارس می‌کند. توله‌سگ‌های انسانی، لباس‌های چرم گران‌قیمت که مانند هیبت سگ است به تن می‌کنند و چهاردست ‌و پا کنار شریک همجنسگرای خود حرکت می‌کنند همچنین از غذا خوردن در ظرف‌های مخصوص حیوانات لذت می‌برند و تمایلات جنسی حیوانات را تقلید می‌کنند. این پدیده تأسف بار به سرعت در کشورهایی مثل انگلیس و آمریکا در حال گسترش است و جمعیت قابل توجهی  نیز جذب آن شده‌اند به‌طوری که طی سال‌های اخیر دستکم 10 هزار نفر در انگلیس تصمیم گرفته‌اند که لباس‌هایی مانند سگ بپوشند و مثل این حیوان رفتار ‌کنند.

در سال 2016 مستندی به‌نام«زندگی مرموز انسان‌های سگ‌نما» در شبکه چهار انگلیس پخش شد که برخی از زوایای عجیب و تأسف‌بار زندگی حیوانی این انسان‌های سگ‌نما را به نمایش گذاشته بود.در این مستند، تصویر مردهای همجنسگرایی که لباسی مانند سگ به تن داشتند، به نمایش گذاشته شد و سعی شده بود تا با واکاوی رفتار آنان، علت شیوع این پدیده در جامعه انگلیس مشخص شود.پایگاه خبری گاردین نیز  می‌نویسد: «این پدیده از دل گروه‌های همجنسگرایی در 15 سال اخیر در کشور انگلیس متولد و سطح دسترسی به اینترنت باعث گسترش آن در جامعه انگلیسی شده است. شریک این انسان‌های سگ‌نما مردی همجنسگرا است که با بستن قلاده بر گردن آن، او را در خیابان‌ها همراه خود حرکت می‌دهد».

حذف خداوند از زندگی، محور قرار گرفتن انسان و تمایلات نفسانی وی، آزادی‌های بی‌حد وحصر و  از بین رفتن اصول و کرامت اخلاقی، انسان غربی را به چنان وضعیت «تهی بودگی» انداخته است که خود با اختیار خود تصمیم می‌گیرد انسان نباشد و سگ باشد. انسانی که به فرموده خداوند ‌اشرف مخلوقات و شریف‌ترین مخلوق عالم است و  می‌تواند از همه موجودات بالاتر قرار بگیرد ظرفیتی نیز دارد که می‌تواند از حیوانات هم پایین‌تر قرار بگیرد.

در چرایی ظهور پدیده انسان سگ نما در غرب شاید بهترین تفسیر متعلق به  «داستایفسکی» نویسنده شهیر روسی باشد. وی در رمان «جن زدگان» خود می‌نویسد: «اگر خدا نباشد در آن صورت هر کاری مجاز است».

انسان زمانی که محور همه چیز قرار گرفت و خداوند را از زندگی شخصی و اجتماعی خود حذف کرد؛ پس از مدتی که همه لذایذ دنیوی را تجربه کرد به این نتیجه می‌رسد که مدتی نیز سگ باشد و در کوی و برزن پارس کند زمانی نیز به این نتیجه می‌رسد که با حیوانات ازدواج کند این پدیده نیز طی سال‌های اخیر در کشورهای غربی رواج پیدا کرده است و رسانه‌های غربی اخبار و گزارش‌های زیادی از ازدواج انسان‌ها با سگ‌ها و خرها منتشر کرده‌اند.
سید محمد امین آبادی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲