تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۱۷۸۹۹
در این روزها، ویروس کرونا، که به استناد مدارک صاحب‌نظران و بیولوژیست‌ها محصول لابراتوارهای امریکا در کاهش جمعیت جهانی است، تبلوری از ظلم جهانی توسط شیطان بزرگ است که تنها منجی جهانی قادر به امحاء این ظلم و ظالمان جهانی است . عدالت جهانی توسط منجی جهانی، یعنی نابودی شیطان بزرگ و صهیونیسم بین‌المللی توسط منجی جهانی.
۱
plusresetminus
نسبت کرونا با نیمه شعبان
به گزارش بلاغ، همه پیامبران و سفیران الهی برای عدالت و معنویت و عبودیت و اطاعت از خداوند مبعوث شده‌اند، اما جملگی‌شان بر یک نکته هم‌کلام بوده‌اند و آن تکمیل عدالت با ظهور حضرت مهدی(عج‌الله) است.

از میلاد آخرین فرزند پیامبر خاتم(ص) 1186 سال می‌گذرد و هر سال و هر روز بشریت به ظهور مولود نیمه‌شعبان محتاج‌تر و مشتاق‌تر می‌شوند.

هرچند ظهور منجی عالم برای ایجاد عدالت جهانی مورد اعتقاد همه ادیان و حتی تمام مسلک‌های حتی غیرالهی است، اما هیچ‌یکشان به مشخصات دقیق و قطعی شیعه با اسم و مختصات فردی و شرائط زمانی و مکانی به ظهور آن منجی اشاره نکرده و تنها از ایده‌آل بشر سخن بمیان آورده‌اند.
بدین جهت است که اعتقاد به مهدویت در حال گسترش بین انسان‌ها در میان تمام ادیان و مسالک است.

نیمه شعبان فرصت مغتنم و حیاتی برای اندیشیدن به امام زمان(عج) و اهتمام به کسب معرفت نسبت به آن امام و تطبیق زندگی خود با آن غائب از نظرهاست.

فرهنگ انتظار، گویای این واقعیت است که برای تمهید زمینه‌های ظهور باید جامعه قابلیت درک آن حضور معظم برای تحقق رسالت آن منجی را بدست آورد.
در روایات آمده که زمانی هنگامه ظهور فرا می‌رسد که افکار جهانیان آماده پذیرش منجی بشریت شود و نیاز به آن نجات‌بخش، جهانی شود.

در این روزها، که کرونا تسمه از گرده مردم جهان می‌کشد و علم نیز در درمان آن دست تسلیم را بلند کرده و مردم کرور کرور می‌میرند و هیچ قدرت مادی نیز قادر به رهایی بشریت از یوغ کرونا نیست، نیاز جهانیان به منجی جهانی نیز بیش از هر زمان دیگر عمومی شده است.

از خصوصیات حضرت مهدی(عج‌الله)، گسترش عدالت و معنویت و اخلاق و خدامحوری است. هم در این روزها دست زمینی‌ترین انسان‌ها نیز بسوی خداوند متعال دراز شد و در منجی‌طلبی، خدامحوری تکیه و مطالبه عمومی در سطح جهان شده و جهان می‌رود تا زمینه‌های ظهور را فراهم‌تر از همیشه سازد.

در این روزها، ویروس کرونا، که به استناد مدارک صاحب‌نظران و بیولوژیست‌ها محصول لابراتوارهای امریکا در کاهش جمعیت جهانی است، تبلوری از ظلم جهانی توسط شیطان بزرگ است که تنها منجی جهانی قادر به امحاء این ظلم و ظالمان جهانی است . عدالت جهانی توسط منجی جهانی، یعنی نابودی شیطان بزرگ و صهیونیسم بین‌المللی توسط منجی جهانی.

پیروان آن حضرت، در جای جای جهان موظفند تا با آغاز مبارزه با شیطان بزرگ (امریکا)، هموار کننده حضور خود در ملازمت آن حضرت باشند، که کوتاهی در این وظیفه، تاخیر در ظهور منجی بشریت خواهد بود.

اگر هزاران نیمه شعبان تنها به برگزاری جشن میلاد بگذرد و رفع دغدغه‌های آن ذخیره خداوند از سوی پیروان و عاشقان او فراهم نیاید، دامنه غیبت همچنان درازای زمان را خواهد پیمود و بشریت برای آن غفلت متعمدانه همچنان هزینه‌های سنگین خواهد پرداخت.

آنچه که زن و مرد مسلمان و پیرو حضرت حجت(عج) باید نیک عمل کند، مبارزه با گناه و گسترش عمل صالح در کوشش برای رضای حضرت دوست است تا عنایت ویژه خداوند در صدور دستور ظهور شامل حال ابناء بشر برای الهی‌شدن زمین و نورانی‌شدن چشم‌ها به رؤیت جمال نورانی اولیاء و اوصیایی است که برای بیعت و نصرت حضرت مهدی عج‌الله تعالی فرجه‌الشریف به جهان بازمی‌گردند، شود؛ همان کاری که این روزها مردم شریف ایران به عشق امام زمان‌شان، کمر همت برای خدمت به همنوعان خود را بستند.الیس‌الصبح بقریب
محمداسماعیل امام‌زاده
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲