تاریخ انتشارسه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۷۸۱۹۰
9 دی روز زمان شناسی و بلوغ فکری مردم غیور ایران بود
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،برای شناخت اهمیت حماسه 9 دی باید به فرمایشات امام خامنه ای توجه ای مضاعف کرد، تأکید امام خامنه ای ( مد ظله العالی) بر ماندگاری حرکت حماسی امت در راهپیمایی 9 دی نشان از اهمیت فوق العاده این حضور آگاهانه است و این روز در تاریخ ماند و یک روز متمایز شد کار بزرگی بود هر چه قدر انسان در اطراف این قضایا فکر می کند دست خدای متعال را، دست قدرت را، روح ولایت را ، روح حسین بن علی (ع) را می بیند این کارها، کارهایی نیست که با اراده امثال ما انجام بگیرد، این کار خداست، این دست قدرت الهی است .

حالا در تبلیغات یزید و عمر و ابوبکر را می کشند جلو، بمباران تبلیغاتی می کنند اما حقیقت چیز دیگری است دشمن حقیقی آنها ملت ایران است . دشمن حقیقی آنها همین غیرت دینی است، لحظه را باید شناخت، نیاز را باید شناخت، فرض کنید کسانی که در کوفه دل‌هاشان پر از ایمان به امام حسین(ع) بود به اهل بیت هم محبت داشتند اما چند ماه دیرتر وارد میدان شدند و همه شان به شهادت رسیدند، پیش خدا مأجورند، اما کاری که باید بکنند آن کاری نبود که آنها کردند، لحظه را نشناختند، عاشورا را نشناختند در زمان مناسب کار را انجام ندادند، اگر کاری که توابین در مدتی بعد از عاشورا انجام دادند در هنگام ورود جناب مسلم به کوفه انجام می دادند اوضاع عوض می شد ممکن بود حوادث جور دیگری حرکت کند، شناسایی لحظه ها و انجام کار در لحظه نیاز بسیار چیز مهمی است.

کار نهم دی شناختن موقعیت، فهمیدن نیاز حضور در لحظه مناسب و مورد نیاز بود. نهم دی سال 88 جشن بلوغ فکری و شخصیتی اسلامی بود و عرق شرم امت را در طول تاریخ به خاطر بی بصیرتی در اجرای سقیفه پاک کرد .

9 دی زمستان بود ولی درخت انقلاب در آن سرمای زمستان گل داده بود . نه دی در ایران بود ولی پایه های کاخ سفید در مکان و کاخ سبز معاویه در زمان را لرزاند و مانور اعلام آمادگی یاران آخرالزمان مهدی عج بود و شروع حرکت و یک فرهنگ بود یعنی عزت خواهی یک روز بود، ولی خیر من الف شهر بود و مبیّن کوثر و ابتر بود که گفتند ( خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است ) 9 دی عاشورا بود و زمین ایران کربلا بود اما این بار سر حسین بر نیزه نشد بلکه فریاد حسین بود که سر به آسمان سایید که ( هیهات من الذله)

ما دیروز را فراموش نکرده ایم، ما حماسه بصیرت ملی را در قلب خود داریم ، ما حماسه لبیک ولایت خود را تا آخرین نفس خواهیم داشت.

9 دی 88 هویت نظام را بار دیگر پس از 33 سال به رأی گذاشت و لبیک گویان این سیل جمعیت بود که نظام جمهوری اسلامی را افتخار خود می دانست و جهان را در تحیری بس عظیم فرو برد .

9 دی 88 دادگاه علنی بود برای رسوایی سران فتنه ای که 9 ماه نظام را در سراشیبی آشفتگی قرار داده بودند بدون آن‌که لحظه ای تردید در افکار و تصمیمات خود داشته باشند، مذهب هم به سادگی آب خوردن از دل و افکار آنها رخت بست و عاشورای حسینی را نیز فدای حب قدرت خود کردند و حمایت های بی بدیل دشمنان خارجی نظام را نیز هر روز به انحای مختلف دریافت کردند ولی حتی حاضر به تفسیر آن نشدند بلکه غوغا سالاری خود را روز افزون کردند.

مفسد فی الارض شاید کمترین واژه بی وزنی باشد که بتوان بر سران فتنه نهاد چرا که فساد را به سوی محاربه پیش برده و ظلم عظیمی بر پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی روا داشته اند.

اگر امروزه سران فتنه در حصر خانگی به‌سر می بردند شاید نظام فرصت بازگشت به آغوش نظام را به آنان داده است و اینکه در توبه باز است و بیایند از این ظلم و خیانت به نظام مقدس جمهوری اسلامی که مرتکب شدند در محضر خداوند، ولایت و مردم توبه کنند، شاید که آمرزیده شود، خواص بی بصیرتی که آب به آسیاب دشمن ریختند و شادی را به اردوگاه دشمن ارزانی داشتند و بازیچه مثلث شوم جهان یعنی انگلیس این روباه مکار پیر و آمریکا این شیطان بزرگ و صهیونیسم نحس و نجس شدند.

و بدانیم که بصیرت یعنی اینکه شمری که سر امام حسین (ع) را برید همان جانباز جنگ صفین است که تا مرز شهادت پیش رفت اما دشمنان نظام و فریب خوردگان فتنه بدانند که این مردم با بصیرت ما بیدار است و لحظه ای در دفاع از آرمان های امام خمینی (رضوان الله) و شهدای عزیز و ولایت مطلقه فقیه تردید به خود راه نمی دهد و حسین زمان خویش را هرگز تنها نمی گذارد واقعاً جای تأسف است با وجود اینکه امام خامنه ای بارها و بارها کلمه فتنه را به‌کار بردند بعضی ها حتی حاضر نیستند حتی کلمه فتنه را بکار برند و سعی می‌کنند سران فتنه را تطهیر کنند و فتنه سال 88 را دعوای انتخاباتی یا صنفی جلوه دهند، امروز ولایت عمار و یاسر و سلمان و مقداد می خواهد، فردای قیامت تمام اعمال ما را بر اساس میزان تبعیت از ولایت می سنجند.

بصیرت یعنی درک دشمن و درک دشمنی دشمن، مبادا آنهایی که در فتنه 88 قرآن و مفاتیح را پاره کردند مسجد لولاگر تهران را آتش زدند در روز عاشورا سوت زدند و رقصیدند و به بیت المال میلیاردها تومان خسارت وارد کردند، پلیس و بسیجی و ... را به شهادت رساندند، یا زخمی کردند، بر خلاف فرمایش ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای عمل کنیم، مبادا در مقام مسئول و مدیر و ... تسامح و تساهل پیشه کنیم و سران فتنه را تطهیر کنیم، مبادا .../ع

منبع : میانخبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴