تاریخ انتشارجمعه ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
کد مطلب : ۴۶۴۳۳۹
آمار جالب توجه، که از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره ضریب نفوذ تلفن همراه و خطوط فعال سیم کارت‌های تلفن همراه اعلام شده حکایت دارد که تا پایان سه ماهه اول سال ۱۴۰۱، تعداد سیم کارت‌ها و خطوط فعال تلفن همراه در کشورمان به بیش از ۱۴۱ میلیون عدد رسیده که ضریب نفوذ را به ۱۶۷ درصد می‌رساند.
۰
plusresetminus
207 میلیون سیم کارت در دست مردم!
به گزارش بلاغ؛ مطابق آمار منتشرشده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره‌ وضعیت توسعه تلفن همراه در سه ماهه‌ اول سال ۱۴۰۱، خطوط واگذارشده دایمی ۳۱ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۱۸۰ عدد و خطوط واگذارشده اعتباری ۱۷۶ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۲۹ عدد است که مجموع خطوط واگذارشده دایمی و اعتباری را به ۲۰۷ میلیون و ۹۸۷ هزار و ۲۰۹ عددمی‌رساند.
از میان خطوط واگذار شده، ۲۷ میلیون و ۷۸۱ هزار و ۴۹۵ خط دایمی فعال و ۱۱۳ میلیون و ۶۶۳ هزار و ۴۹۳ خط اعتباری فعال وجود دارد که مجموع خطوط دایمی و اعتباری فعال را به ۱۴۱ میلیون و ۴۴۴ هزار و ۹۸۸ عدد می‌رساند. همچنین ضریب نفوذ تلفن همراه تا پایان سه ماهه اول سال ۱۴۰۱، ۱۶۷ درصد است.
در اپراتور همراه اول، تعداد خطوط واگذارشده دایمی تا پایان سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ به ۲۲ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۹۰۸ عدد رسیده که از این میان ۲۱ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۷۰۳ خط فعال است. خطوط واگذارشده اعتباری نیز به ۸۳ میلیون و ۸۶۲ هزار و ۱۹۹ عدد رسیده که از این میان ۵۳ میلیون و ۹۳۹ هزار و ۹۶۳ خط فعال است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴