تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۳
کد مطلب : ۵۵۰۴۰
نماینده تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس با اعلام این خبر که در فاز اول راه اندازی کارخانه برای 400 نفر اشتغال حاصل می شود، تاکید کرد: راه اندازی خزرخز احیای امید در منطقه است.
۰
plusresetminus
تنها کارخانه جامع در غرب مازندران رفع توقیف شد
به گزارش بلاغ به نقل از دریاسر، کارخانه خزرخز واقع در خشکداران نشتارود از جمله کارخانه هایی بود که در خاورمیانه بی نظیر بوده و به تولید مسنوجات چرمی اعم از مانتو چرم، کاپشن و کیف چرم می پرداخت و بعد از 17 ساعت تعطیلی دوباره راه اندازی خواهد شد.
کارخانه خزرخز حدود 10هکتار مساحت و حدود 24 هزار مترمربع سوله دارد و بیش از 1000 نفر در این کارخانه مشغول به کار بودند که یکی از بهترین منابع اشتغال در غرب مازندران و جامع ترین کارخانه در غرب استان محسوب می شود.
بر اساس این گزارش، بعد از 17 سال باخبر شدیم که تنها کارخانه جامع در غرب مازنداران با تجهیزات و دستگاه های پیشرفته، در حال بازگشایی است.
با بازگشایی این کارخانه موقعیت اشتغال برای جوانان سه شهرستان غرب استان به وجود خواهد آمد.
شمس الله شریعت نژاد در راستای پیگیری راه اندازی این کارخانه، با اعلام خبر رفع توقیف این کارخانه اظهار داشت: منطقه غرب مازندران محروم است و از نظر اشتغال حکم بیابان را دارد و تعطیلی این کارخانه که به دلیل سوء مدیریت بود ضربه سنگینی از نظر اشتغال به غرب مازنداران زد.
وی با اشاره به پرداخت مطالبات کارخانه، افزود:  4میلیارد ریال مطالبات بیمه البرز بود که به 2میلیارد تبدیل شد و با پرداخت آن مطالبات کارخانه خزر خز از توقیف آزاد شد.
شریعت نژاد یادآور شد: در حالی که دولتمردان وقت از بازگشایی کارخانه ناامید شده بودند، بسیجیان با تمام توان خود در طول این چند سال از کارخانه نگهداری کردند.
این نماینده با اعلام این خبر که در فاز اول راه اندازی کارخانه برای 400 نفر اشتغال حاصل می شود، تاکید کرد: راه اندازی خزرخز احیای امید در منطقه است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱