استاندار مازندران در گفتگوی اختصاصی با بلاغ:

«وعده صادق» هژمونی استکبار جهانی را درهم شکست

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۴۸۵۷۴۲
استاندار مازندران گفت: عملیات «وعده صادق» هژمونی آمریکا، رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را درهم شکست.
۰
plusresetminus
«وعده صادق» هژمونی استکبار جهانی را درهم شکست
سیدمحمود حسینی‌پور در گفتگو اختصاصی با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، اظهار کرد: عملیات بی‌سابقه و غرورآفرینِ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به تجاوزات و تعدی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق که هم غرور ملت بزرگ ایران و هم جهان اسلام و نیز همه آزادگان جهان را بر انگیخت.

وی افزود: عملیات «وعده صادق» در واقع بزرگ‌ترین عملیاتی است که پس از تاسیس رژیم جعلی اسرائیل تا‌کنون صورت گرفته و تا به امروز عملیاتی این چنینی بر علیه این رژیم کودک‌کش نداشتیم که به دست فرزندان غیور سپاه اسلام در ایران اسلامی طراحی شد.

استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: قطعاً این عملیات، بازدارنده‌ترین عملیات از خباثت‌های این رژیم منحوس خواهد بود و یقیناً این عملیات در سرنوشت غزه تاثیرگذار خواهد بود.

مقام عالی دولت در استان، تصریح کرد: این عملیات علاوه بر پرچم‌داری ایران در حمایت از جبهه مقاومت و مستضعفان عالم قطعاً در سرنوشت منطقه آسیای غربی تاثیر جدی خواهد گذاشت و قطعاً تمامی کشورهای منطقه و جهان، در پی این عملیات غرورآفرین، محوریت ایران بزرگ و ایران قوی در منطقه را خواهند پذیرفت.

حسینی‌پور، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران نه تنها به انتقام شهدای عزیز سوریه این عملیات را طراحی و انجام داد، بلکه جمهوری اسلامی ایران این عملیات را برای نشان دادن جبهه حق و جبهه باطل در شرایط کنونی طراحی کرد و قطع به یقین، همه کشورها و همه آزادگانی که بدنبال احقاق حق مظلومیت مردم فلسطین هستند با جمهوری اسلامی ایران، پیوند ناگسستنی ایجاد خواهند کرد.

وی گفت: بر این اساس و در پی این اتفاق، یک هژمونی جهانی علیه رژیم اشغالگر قدس شکل خواهد گرفت که منتج به تسریع در نابودی این رژیم کودک‌کش خواهد شد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳