تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۲
کد مطلب : ۴۸۵۷۲۵
کارشناس مسائل سیاسی گفت: ایران به‌تنهایی همه هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را درهم نوردید.
۰
plusresetminus
ایران هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را درهم نوردید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، جواد خسروی يک‌شنبه‌شب در جشن مردمی حمایت از  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت اجرای موفقیت‌آمیز و غرورآفرین عملیات«وعده صادق» که در مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد، ضمن تبریک این فتح بزرگ اظهار کرد: اتفاقی که بامداد روز گذشته طی چهار ساعت توسط ایران در اسرائیل روی داد یک حرکت دفاعی و معمولی نبود و ابعاد پیچیده و عظمت آفرینی داشت.

وی با بیان اینکه حرکت به سمت ظهور بقیه الله در عصر ما شتاب زیادی گرفته است، افزود:صبح ظهور نزدیک شده است  و وعده‌های الهی برای آمدن آن بزرگوار رو به تحقق است.

وی تصریح کرد: اتفاقی که از طرف جمهوری اسلامی در سرزمین‌های اشغالی افتاد بعد از چند روز اضطراب و تشویق استکبار روی داد و سامانه‌های پدافندی تنها مربوط به اسرائیل نبود بلکه سایر کشورها اعم از انگلیس، آمریکا، فرانسه و آلمان دخالت داشتند.

این کارشناس مسائل سیاسی به آمادگی چند روزه اسرائیل برای این حمله طی چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: در فضای آماده‌ای که این رژیم تا دندان مسلح بود و انواع سامانه‌ها را در یک منظومه بهم متصل کرده بود که فکر می‌کرد هیچ موشکی از آن عبور نخواهد کرد بچه‌های ما با یک تاکتیکی که یک سال قبل در رزمایش کار کرده بودند با دام پهن کردن پهبادها از نسل شاهد ۱۳۵ و ۱۳۶ چنان این سامانه‌ها را در هم ریختند که توان ردیابی نداشتند و موشک.ها به درستی به اهداف خود در مکان‌های حساس و مهم اسرائیل رسید.

خسروی تصریح کرد: ابرقدرت جهان با همه تجهیزات بروز خود در مقابل ایران بود اما ایران به تنهایی همه این هیمنه پوشالی را درهم نوردید و اتفاقی افتاد که نمی‌دانستند تأیید یا تکذیب کنند.

وی با تأکید براینکه با این اتفاق مبدأ تاریخ در حال عوض شدن است،یادآور شد: مکتب ماتریالیست تجهیزات محور سلطه مقابل دین اسلام به شکست رسید.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه تمام آزادگان جهان چشم امیدشان به شماها است، افزود: امروز دشمن از این مفهوم ولایت هیچ نمی‌فهمد و هرچه بیشتر تحلیل می‌کند بیشتر کودن و نفهم می‌شود و امروز مشروعیت مقابله با اسرائیل را خود اسرائیل برای ایران ایجاد کرد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳