تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۳
کد مطلب : ۴۸۵۷۱۵
فرماندار شهرستان نور گفت: مسئولان با کار جهادی و نگاه اقتصادی درون‌زا مشکلات اقتصادی مردم را رفع کنند.
۰
plusresetminus
مسئولان با کار جهادی مشکلات اقتصادی را رفع کنند
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» بیژن پولادی یکشنبه‌شب در در جلسه شورای اداری شهرستان نور در محل فرمانداری اظهارکرد: مسئولان شهرستان نور با تعامل سازنده در کنار هم در راستای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی و توسعه شهرستان، گام‌های بلندی برمی‌دارند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات اسفند ۱۴۰۲ بی‌حاشیه‌ترین انتخابات در تمام دوران انتخاباتی شهرستان نور بود، بیان‌کرد: ما به مدیران شهرستان اعلام کردیم سوگیری به نفع یا ضرر هر نامزدی ممنوع است و ما حافظ آرای مردم هستیم و این در عمل ثابت شد.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به مشکلات سیل در سال گذشته خاطرنشان‌کرد: سیل در بخش چمستان با آسیب به دیوارهای حفاظتی،‌ پل‌ها و تخریب زمین‌های کشاورزی بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرد.

پولادی با اشاره به وضعیت سخت اقتصادی دولت، افزود: چاپ پول‌های بی‌پایه در دولت‌های قبل، تورم بالا، گره زدن معیشت اقتصادی مردم به موضوع برجام و ... عواقبی را ایجاد کرد که این دولت روزانه ۱۰ هزار میلیارد تومان، بدهی دولت گذشته را پرداخت کرد.

وی گفت: دولت با جراحی بزرگ اقتصادی به دنبال این بود تا بتواند مسائل گذشته در حوزه اقتصادی را جبران کند.

فرماندار شهرستان نور تأکیدکرد: با توجه به اینکه امروز در شرایط تحریمی، فضای موجود در ارتباط بین‌الملل، سیاست‌های منطقه و مسائلی که رژیم جعلی اسرائیل در راس آن آمریکا و انگلیس به وجود آوردند و با هزینه‌تراشی برای کشور شرایط را سخت کردند اما مسئولان باید با جدیت، کار جهادی و نگاه اقتصادی درون‌زا مشکلات اقتصادی مردم را رفع کنند.

پولادی با اشاره به سیل سال گذشته در شهرستان نور، افزود: با توجه به همه مشکلات از ظرفیت داخلی، تهاتر، ظرفیت خیرین، پیمانکاران منطقه و... بهره بردیم و بسیاری از مشکلات را رفع کردیم.

وی گفت: در سال گذشته همزمان بیش از ۷۰ روستا در بخش‌های مرکزی و چمستان طرح هادی را اجرا کردند و در حوزه راه در محور آلاشرود به چمستان به سمت نور ۱۵ میلیارد تومان روشنایی توسط خیرین اقدام و نصب شد.

فرماندار شهرستان نور بیان‌کرد: در حوزه شهری عملکرد شهرداری‌های شهرستان نور از نظر کارهای عمرانی و نظر سیما و منظر شهری کم نظیر است و در حوزه برق و تبدیل سیم به کابل، حوزه مخابراتی نصب دکل در بلده، شبکه‌های فیبرنوری، گازرسانی در بخش بلده و در حوزه راه روستایی و آسفالت‌هایی که انجام شد با ظرفیت‌های درونی و ارتباطاتی که وجود داشت، توسعه متوازن در شهرستان در حال اجراست.

پولادی تأکیدکرد: مسئولان شهرستان نور با وحدت، همدلی، تکلیف محور و با نگاه امیدوارانه به آینده کار می‌کنند و با توجه به حضور ۳ میلیون گردشگر در شهرستان نور، کمترین آسیب در حوزه امنیتی، اقتصادی، اجتماعی را در شهرستان داشتیم.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳