نماینده ولی فقیه در مازندران:

همه باید بر مدار قانون حرکت کنند

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۴۸۵۶۹۶
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه همه باید بر مدار عدالت حرکت کنند، گفت: کار فرهنگی تقویت شود تا مردم به سمت دادگاه‌ها نروند.
۰
plusresetminus
همه باید بر مدار قانون حرکت کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ»، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی صبح امروز در آئین تودیع و معارفه رئیس کل جدید دادگستری مازندران در ساری ضمن تقدیر از تلاش‌های پنج ساله حجت‌الاسلام اکبری و تبریک به عباس پوریانی رئیس کل جدید دادگستری، اظهار کرد: ورودی زیاد پرونده‌های قضایی عامل اصلی بسیاری از مشکلات از جمله در ادامه دادرسی است.

وی افزود: با طولانی‌ شدن کار کیفیت پایین می‌آید و به ویژه اینکه بر آمار محوری نیز تأکید شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: آمار کنونی ورودی پرونده‌های قضایی، زیبنده مازندران نیست و از آن طرف باید به دستگاه قضایی، خداقوت گفت.

امام جمعه ساری ادامه داد: باید در جذب نیروهای جدید در کنار مشکلات معیشتی پرسنل توجه ویژه‌ای شود.

محمدی‌لائینی گفت: هم باید کار فرهنگی کرد تا سریعاً مردم به جای صلح و سازش به سمت دادگاه‌ها نروند و هم اینکه همه دستگاه‌ها و اصناف باید کار خود را به درستی انجام دهند و عدالت‌محور باشند.
 

وی تصریح کرد: آرم ترازو و میزان دستگاه قضا که نشانه عدالت است را باید همه در درب دستگاه و واحدصنفی خود نصب کنند و تنها مختص به دستگاه قضا نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران، عنوان کرد: اگر همه بر مدار عدالت حرکت کنند شکایتی نخواهیم داشت و به فرموده خداوند، همه باید میزان و رفتار عادلانه و درست را محور کار خود انجام دهند.

استاندار مازندران نیز در این مراسم اظهار کرد: حجت‌الاسلام اکبری به مدت پنج سال در یکی از پست‌های حساس استان مشغول فعالیت بودند که تلاش‌های او جای تقدیر دارد.

سیدمحمود حسینی‌پور افزود: تلفیق پست‌هایی که اقتدارآور است با اخلاق، بسیار دشوار است که باید در عین اخلاق، در دفاع از حق، قاطعانه عمل کرد.
 

استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: رئیس کل جدید دادگستری همواره در همه مسئولیت‌های قبلی،  منشا تحول بودند و امیدواریم با برنامه تحولی، استان مازندران شاهد عدالت و پیشرفت باشند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳