تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۴۸۵۶۹۴
رئیس کل سابق دادگستری مازندران گفت: حقوق عامه به ویژه در حوزه منابع طبیعی با جدیت دنبال شد و در پرونده آقمشهد، ۵۰۰ هکتار به منابع طبیعی بازگشت.
۰
plusresetminus
۵۰۰ هکتار در پرونده آقمشهد به منابع طبیعی بازگشت
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، صبح امروز آئین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری مازندران در سالن اتاق بازرگانی مازندران با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار مازندران و نمایندگان مجلس، فرمانده سپاه کربلا، فرمانده انتظامی و دادستان مازندران و جمعی از مسئولان ملی و استانی برگزار شد.

در مراسم امروز، با حکم رئیس قوه قضاییه، عباس پوریانی به‌عنوان رئیس کل جدید دادگستری استان مازندران منصوب و از تلاش‌های پنح ساله حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری رئیس پیشین دادگستری مازندران تجلیل و قدردانی شد.

حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری در این مراسم اظهار کرد: آنچه انجام شده است با همکاری و مشارکت دستگاه‌ها و نیز همکارانم در دستگاه‌ قضا صورت گرفت.

وی افزود: بنده از زحمات تمامی همکارانم از رامسر تا گلوگاه تشکر می‌کنم.

رئیس کل سابق دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: جا دارد از دستگاه‌های امنیتی و اجرایی استان نیز صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

حجت‌الاسلام اکبری ادامه داد: اگر کاری هم بنا بود انجام شود و به هر علت انجام نشده است به من باز می‌گردد و از همه پوزش می‌طلبم.

وی بیان کرد: از مردم ولایتمدار مازندران که به مدت چهار سال و ۱۱ ماه در خدمت‌شان بودم بسیار قدردانی می‌کنم و بابت همه محبت‌هایشان تشکر می‌کنم و هرگز مردم این دیار را فراموش نخواهم کرد.

رئیس کل سابق دادگستری مازندران عنوان کرد: تلاش کردیم براساس سیاست‌های ابلاغی قوه قضاییه و بر اساس اندیشه‌های مقام‌ معظم رهبری و سند تحول سالانه، در اجرای مأموریت‌ها در جهت خدمت به مردم استان گام برداشته شود.

اکبری عنوان کرد: نخستین مطالبه و گلایه مردمی در بدو کار بنده، اطاله دادرسی بود که امروزه تا حدود زیادی این دغدغه مرتفع شده است.

وی اذعان کرد: اطاله دادرسی هم اکنون از دغدغه و شکایت مردمی حذف شده است.

رئیس سابق دادگستری مازندران عنوان کرد: راه برای شعب کیفری باز شد و عموم شعب استان که بیش از هزار پرونده داشتند به وضع متعارف رسیدند و اجرای احکام نیز به وضعیت رضایت‌بخشی رسیده‌ایم.

اکبری تاکید کرد: حقوق عامه به ویژه در حوزه منابع طبیعی با جدیت دنبال شد و فقط در پرونده آقمشهد، ۵۰۰ هکتار  به منابع طبیعی بازگشت و اخیرا نیز ۴۰۰ هکتار در سوادکوه تعیین‌تکلیف شد.

وی افزود: در حقوق عامه کار انجام شد اما کارهای بسیار دیگری نیز باید انجام گیرد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳