تاریخ انتشارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۴۸۵۶۸۲
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تجلیل از مقام شهید آیت‌الله سلیمانی و چنین افرادی تجلیل از ایثار، شهادت و اسلام ناب سیاسی است.
۰
plusresetminus
فقاهت و جهاد شهید آیت‌الله سلیمانی تبیین شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ»، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی عصر امروز در نشست اعضای ستاد برگزاری مراسم اولین سالگرد شهید آیت‌الله سلیمانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید اظهار کرد: حضرت آیت‌الله سلیمانی دارای ویژگی‌هایی همچون فضل، علم، سخنرانی‌ها و منبرهای بسیار خوب، روضه‌خوانی‌های دلنشین و خوش‌لحن، نگاه تقریبی، وحدتی، تالیفی، سعه صدر و قدرت و توانمندی گوناگون بودند که قابل تمجید است.

محمدی‌لائینی افزود: جایگاه حقوقی ایشان علاوه بر امامت جمعه بابلسر و هم نمایندگی مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان و کاشان بوده است و هم مسئولیت فرهنگی و رهبری در دانشگاه‌های مازندران آن روز بوده است که مجموعه اینها در یک فرد خیلی زمان می‌خواهد، وجود چنین انسان‌هایی بسیار مغتنم است چون اینجور افراد کم هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: فقاهت، تلاش و جهاد، خطابه زیبا، بعد اجتماعی آنچنانی، مسئولیت‌های سنگین و ویژگی‌های دیگر آیت‌الله سلیمانی باعث شد که شیاطین سعی کنند اینگونه افراد را از ما بگیرند، البته امثال خودشان در جایگاه رفیع و بهترین عاقبت و حالت هستند.

امام جمعه ساری تجلیل از چنین انسان‌هایی تجلیل از همه ویژگی‌های خوب و تجلیل از ایثار، شهادت، اسلام ناب سیاسی است، بیان کرد: منظور اسلامی است که در مقابل اسلام غیرسیاسی قرار دارد، استکبار جهانی دنبال ترویج اسلام غیرسیاسی است.

محمدی‌لائینی در پایان خاطرنشان کرد: ما هم وظیفه داریم بابت این تجلیل از شما تشکر کرده و هم در مراسم حضور پیدا کنیم، البته مراسم بابلسر و قم نباید همزمان برگزار شود.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳