معاون هلال‌احمر مازندران خبر داد:

خدمت‌رسانی هلال‌احمر به ۱.۵ میلیون نفر مسافر

تاریخ انتشارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۴۸۵۶۷۷
معاون جوانان هلال‌ احمر مازندران از خدمت‌رسانی جوانان هلال‌احمر به بیش از یک میلیون و ۵۱۰ هزار نفر گردشگر و مسافر نوروزی خبر داد.
۰
plusresetminus
خدمت‌رسانی هلال‌احمر به ۱.۵ میلیون نفر مسافر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» به نقل از هلال‌ احمر مازندران؛ لیلی احمدی از خدمت‌رسانی جوانان هلال‌احمر مازندران به بیش از یک میلیون و ۵۱۰ هزار نفر گردشگر و مسافر نوروزی در قالب بیست و چهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه خبر داد.

معاون جوانان هلال‌ احمر مازندران با بیان اینکه بیست و چهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه هلال‌احمر استان با حضور بیش از ۵ هزار نفر روز جوانان بانشاط و مجرب عضو هلال‌احمر مازندران درقالب  ۱۷ پست ثابت و ۴۴ تیم سحاب اجرا شد گفت؛ در این طرح که به موازات امداد و نجات نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شد، جوانان هلال‌احمر مازندران با برنامه‌های متنوع و مطابق با دستورالعمل‌های ملی، خدمات مورد نیاز مسافران و میهمانان نوروزی مازندران ارائه شد.

احمدی با بیان اینکه تا روز ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ بیش از یک میلیون و ۵۱۰ هزار نفر با مراجعه به پست‌های این طرح خدمات لازم را دریافت کردند تصریح کرد: توزیع ۱۴۵ هزار بسته فرهنگی،ارائه خدمت به ۱۵ هزار نفر از مراجعین به خیمه‌های نماز و پیوستن ۷۷ هزار نفر به پویش بهرفت از دیگر خدمات این طرح به مسافران نوروزی بوده است.

وی افزود: اطلاع‌رسانی قبل از سفر، اطلاع‌رسانی نقاط حادثه‌خیز، کنترل و آموزش فشارخون، پویش بهرفت( بهبود رفتارهای ترافیکی)، خیمه‌های نماز، خدمات فضای دوستدار کودک، آموزش کمک‌های اولیه، توزیع بسته‌های افطار و برپایی غرفه طرح یاس از جمله برنامه‌های متنوعی بود که در قالب آن خدمات موردنیاز به گردشگران و مسافرن نوروزی ارائه شد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳