در پیام فرمانده سپاه کربلا عنوان شد:

کشتی‌گیران غیور مازندرانی بر قله افتخار

تاریخ انتشارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۲
کد مطلب : ۴۸۵۶۷۴
فرمانده سپاه کربلا در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا در بیشکک را تبریک گفت.
۰
plusresetminus
کشتی‌گیران غیور مازندرانی بر قله افتخار
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ به نقل از خبرگزاری بسیج، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیات کشتی بسیج کشور به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا در قرقیزستان پیام تبریکی را صادر کردند.
در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
درخشش مقتدرانه تیم ملی کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان و کسب پنج مدال طلا و سه مدال برنز این دوره از مسابقات توسط کشتی‌گیران پهلوان مازندرانی که تیم ملی کشتی آزاد ایران را به سکوی قهرمانی آسیا رساند را صمیمانه به کشتی‌گیران جوان و با غیرت، مربیان و همه دست‌اندرکاران تیم ملی کشورمان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

کشتی‌گیران غیور مازندرانی آقایان امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی، رحمان عموزاد،امیرحسین زارع، حسین فیروزپور و همچنین محمد حسین محمدیان و حسین ابوذری مایه مباهات و فخر جامعه ورزش کشور به ویژه خطه پهلوان‌خیز استان مازندران شدند و بار دیگر با شایستگی و توانمندی بر قله افتخارات نظام اسلامی درخشیدند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر سکوی قهرمانی قاره کهن به اهتزاز در آورند.

کشتی‌گیران رشید مازندرانی در سکوهای پهلوانی، قهرمانی، عزت و سربلندی، اقتدارِ ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند و دوباره برگ زرینی در کارنامه پرافتخار ورزش کشور به ویژه مازندران، مهد پرورش بزرگان کشتی ایران و جهان به ثبت رساندند.

اینجانب این قهرمانی افتخارآمیز را به ملت ورزش دوست کشورمان به ویژه به مردم کشتی‌دوست و پهلوان‌پرور مازندران تبریک می‌گویم و تداوم درخشش ورزشکاران عزیز کشورمان را در تمامی میادین بین‌المللی همراه با عزت و سربلندی ملت ایران اسلامی مسئلت دارم.

انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳