تاریخ انتشارجمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱
کد مطلب : ۴۸۵۶۶۴
تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا با درخشش مازندرانی‌ها مقتدرانه قهرمان شد.
۰
plusresetminus
قهرمانی مقتدرانه ایران با درخشش مازندرانی‌ها
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا روز‌های ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه با حضور ۲۳ کشور در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب پنج مدال طلا و سه مدال برنز به‌عنوان قهرمانی دست یافت.

برای تیم ایران رحمان عموزاد در وزن ۶۵ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم، محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن ۹۲ کیلوگرم، امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم مدال طلا، حسین ابوذری در وزن ۷۴ کیلوگرم، هادی وفایی‌پور در وزن ۸۶ کیلوگرم و محمدحسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم مدال برنز کسب کردند.

برای تیم ایران رحمان عموزاد در وزن ۶۵ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم، محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن ۹۲ کیلوگرم، امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال طلا، حسین ابوذری در وزن ۷۴ کیلوگرم، هادی وفایی پور در وزن ۸۶ کیلوگرم و محمدحسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

تیم ایران که در این دوره از رقابت‌ها به دلیل حضور برخی از کشتی‌گیران اصلی خود در مسابقات کسب سهمیه المپیک با ترکیبی از کشتی‌گیران جوان و عنوان‌دار به مصاف حریفان خود رفت، اما توانست با کسب نیمی از مدال‌های طلا، عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

 در رده بندی تیمی ایران با اقتدار و با ۱۹۰ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم‌های ژاپن با ۱۳۰ امتیاز و قرقیزستان با ۱۲۱ امتیاز دوم و سوم شدند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳