تاریخ انتشارجمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۴۸۵۶۶۲
امام جمعه فریدونکنار بر لزوم همکاری دستگاه‌های دیگر با پلیس برای اجرای قانون عفاف و حجاب تاکید کرد و گفت: افزایش قیمت کود کشاورزی برای کشاورزان آزار دهنده است.
۱
plusresetminus
تمامی نهادها در طرح نور عفاف و حجاب در کنار پلیس باشند
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار اظهارکرد: از خانواده بزرگ فراجا که در صف اول امنیت آفرینی هستند تشکر می‌کنیم و شهادت جمعی از نیروهای این سازمان را در حوادث اخیر تسلیت می‌گوییم.

وی با اشاره به قانون عفاف و حجاب که قرار است از فردا در سراسر کسور توسط پلیس اجرا شود، خاطرنشان کرد: لازم است دستگاه‌های دیگر از جمله مقام قضایی، سپاه، آموزش و پرورش، صنعت و معدن، اطلاعات و تمامی نهادها برای اجرای قانون عفاف و حجاب در کنار پلیس باشند و فراجا را تنها نگذارند.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: این روزها برخی افراد از بی‌حجابی به بی‌حیایی رسیدند و این برای مردم ما قابل پذیرش نیست و مطالبه اجرای قانون دارند.
تقی‌پور یادآورشد: بسیاری از دین‌داران ما از ترس اینکه پشتیبان نداشته باشند در مارپیچ سکوت گرفتار شده‌اند درحالی که شب‌های قدر و روز قدس و نماز عید فطر نشان داد که جمعیت دین‌داران به چه میزان است.

وی با قدردانی از مردم فریدونکنار برای حضور پرشور در مناسبت‌های اخیر، گفت: مردم فریدونکنار در راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر دوباره یاد راهپیمایی‌های سال ۵۷ را زنده نگه‌داشتند و ثابت کردند دشمن با هر ترفندی نمی‌تواند در عزم انقلابی مردم فریدونکنار هیچ خللی ایجاد کند.

امام جمعه فریدونکنار تاکید کرد: از وزارت کشور انتظار داریم مانند دوران کرونا که ستاد مبارزه با کرونا در مرکز تشکیل شد، ستاد عفاف و حجاب تشکیل شود تا شاهد تصمیم‌گیری‌های مناسب و فوری برای مقابله با بی‌حجابی باشیم.

تقی‌پور افزود: از نیروی انتظامی انتظار داریم که اجرای قانون عفاف و حجاب را به‌صورت مستمر پیگیری کنند و از انجام طرح‌های ضربتی و مقطعی خودداری کرده و همچنین مسئولان قضایی و فرمانده‌هان انتظامی مراقب نیروهای زیرمجموعه خود باشند تا آن‌ها موارد قانونی را به‌درستی انجام دهند.

وی با قدردانی از تلاش‌های مسئولان انتظامی، قضایی، سپاه و امر به معروف فریدونکنار، اظهاركرد: البته این تلاش‌ها باید جدی‌تر و بیشتر باشد تا جلوی این بی‌حیایی ها گرفته شود و اعلام می‌کنیم که نهاد امامت جمعه در کنار همه این نهادها برای این امر مهم خواهد ایستاد.

امام جمعه فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت دلار و سکه خاطرنشان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) باید ریشه افرادی که با قیمت‌گذاری تلگرامی درحال ایجاد تنش اقتصادی در کشور هستند را بزنند.

تقی‌پور ادامه داد: گرانی افسارگسیخته دلار و سکه موجب گرانی در تمامی هزینه‌های دیگر خانواده‌ها شده و همین امر موجب تاخیر در ازدواج و فرزندآوری بین جوانان می‌شود که آسیب‌های فراوانی به‌دنبال دارد.

وی درخصوص تصویب منطقه ویژه اقتصادی بندر فریدونکنار تصریح کرد: از همه مسئولانی که تلاش کردند این مهم در استان صورت گیرد قدردانی می‌کنم اما امیدواریم این تلاش‌ها برای تایید نهایی در شورای عالی مناطق آزاد ادامه داشته باشد.

امام جمعه فریدونکنار درخصوص مشکلات کشاورزان نیز گفت: افزایش حدود ۴۰ درصدی قیمت کود کشاورزی و کمبود توزیع سوخت برای کشاورزان آزار دهنده است که این امر باید از سوی مسئولان به‌صورت جدی نظارت شود تا کشاورزان عزیز دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳