مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد:

آغاز رقابت هزار دانش‌آموز در المپیاد علمی دانش‌آموزی

تاریخ انتشارجمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۴۸۵۶۵۸
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از آغاز رقابت علمی بین هزار و ۵۱ نفر از دانش‌آموزان منتخب پایه‌های دهم و یازدهم استان خبر داد.
۰
plusresetminus
آغاز رقابت هزار دانش‌آموز در المپیاد علمی دانش‌آموزی
حسین کمالی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ» از آغاز رقابت علمی بین هزار و ۵۱ نفر از دانش‌آموزان منتخب پایه‌های دهم و یازدهم استان در مرحله دوم آزمون المپیادهای علمی دانش‌آموزی خبر داد و اظهار کرد: آزمون‌های مرحله دوم المپیاد به صورت همزمان از روز شنبه ۲۵ فروردین الی شنبه اول اردیبهشت‌ماه سال تحصیلی جاری در سطح کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه آزمون‌های مرحله دوم به صورت متمرکز و در دو حوزه اجرایی شهرستان‌های بابل و چالوس برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: مرحله دوم این المپیاد در ۱۴ عنوان رشته کامپیوتر، جغرافیا، علوم زمین، شیمی، تفکر و کارآفرینی، نجوم و اختر فیزیک، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، فیزیک، سواد رسانه‌ای، ریاضی، اقتصاد و مدیریت، ادبی، علوم و فناوری نانو  و زیست شناسی برگزار و دانش‌آموزان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

کمالی تصریح کرد: دانش‌آموزان شرکت کننده در این مرحله باید با مراجعه به سامانه my.medu.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت ملی شناسنامه از سوی دانش‌آموزان در روز برگزاری آزمون، الزامی است، گفت: دریافت کارت آزمون‌های ورودی تا روز قبل از آزمون مربوطه نیز ادامه دارد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳