قرعه‌کشی کشتی آزاد قهرمانی آسیا|

حریفان مازندرانی‌ها مشخص شدند

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۳
کد مطلب : ۴۸۵۶۴۴
رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا روزهای ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
حریفان مازندرانی‌ها مشخص شدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» به نقل از مازند اسپرت، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا روزهای ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود.

قرعه‌کشی این مسابقات برگزار شد که نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۵ نفر حضور دارند، ابراهیم خواری در دور نخست به مصاف  اودیت از هند می‌رود و در صورت گذر از این حریف، در دور بعد با برنده مبارزه آلماز سامانبکوف دارنده نقره آسیا از قرقیزستان و ال آنی از عراق کشتی خواهد گرفت.

در وزن ۶۱ کیلوگرم که مسابقات آن با حضور ۱۵ نفر برگزار می شود، رضا اطری در دور نخست با کایسی تانابه از ژاپن پیکار می کند و در صورت پیروزی در این دیدار، در دور بعد به مصاف برنده جمشید شریف اف از تاجیکستان و نماینده سریلانکا می رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۱۶ نفر شرکت کرده اند، رحمان عموزاد در دور اول با اولوکبک ژولدوشبیکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این حریف، در دور دوم با برنده سئون هو یو از کره جنوبی و چارلز از سریلانکا مصاف می دهد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند، امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با برنده مبارزه میان شی جیان ژو از چین و علی بک عثمان اف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۶ نفر شرکت کرده اند، حسین ابوذری در دور اول با ظفربک اوتاخانوف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان مبارزه می کند و در صورت گذر از این حریف در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان محمد اولله از پاکستان و یونگ نام سو از کره شمالی می رود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که با رقابت‌های آن با حضور ۱۴ کشتی‌گیر برگزار می شود، محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان اوزبردیف از ترکمنستان و خیدیر سیف الدین اف از بحرین می‌روددر وزن ۸۶ کیلوگرم که ۱۲ شرکت کننده دارد، هادی وفایی پور در دور اول با ینگ ووتی ازکامبوج کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور دوم به مصاف عظمت دولتبیکوف دارنده مدال برنز جهان از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند، امیرحسین فیروزپور در دور نخست به مصاف ساتوشی میورا از ژاپن می رود و در صورت گذر از این حریف، در دور بعد با شوهی گانگ از چین روبرو خواهد شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۱ نفر شرکت کرده اند، محمدحسین محمدیان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با باتزول اولزیسایخان دارنده مدال نقره آسیا از مغولستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که رقابت‌های آن با حضور ۱۱ نفر برگزار می شود، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان زمان انور از پاکستان و کومار آنیروده هند می‌رود.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳