مدیرکل بیمه سلامت مازندران اعلام کرد:

آمادگی بیمه سلامت برای انجام طرح‌های تحقیقاتی

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۸۵۶۴۳
مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: بیمه سلامت آمادگی لازم برای انجام طرح‌های تحقیقاتی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی را دارد.
۰
plusresetminus
آمادگی بیمه سلامت برای انجام طرح‌های تحقیقاتی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، حسین جلاهی در حاشیه نشست مشترک اعضای کمیته فنی مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت شعبه مازندران با معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بابل که با هدف توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی به میزبانی بیمه سلامت برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از اهداف بیمه سلامت اختصاص پنج درصد از منابع این سازمان در حیطه پیشگیری آغازین و سبک زندگی است و بیمه سلامت آمادگی لازم جهت انجام طرح‌های تحقیقاتی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی را دارد.

وی افزود: برای آشنایی بیشتر مجموعه دانشگاه با بیمه سلامت نیاز به حضور کارشناسان آن حوزه در جلسات فنی این اداره کار همچنین بازدید از واحدهای مربوطه این اداره کل است.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران اعلام کرد: علاوه بر انجام مطالعات تحقیقاتی، برگزاری کنفرانس‌های علمی، ترجمه آثار و کتاب‌ها و مقاله‌های خارجی و ایده‌های پژوهشی و ارائه عناوین پژوهشی کاربردی در مراکز تحقیقات انجام شده و از حمایت سازمان بیمه سلامت برخوردار می‌شوند. در بحث پژوهش نیز تنها بهداشت و درمان مورد توجه نیست بلکه هدف نگاه جامع و کلان برای انجام امور پژوهشی در زمینه‌های علمی و فناورانه است.

عباس محمدبیک‌تبریزی رئیس مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت شعبه مازندران نیز بیان کرد: به منظور توسعه و بکارگیری دانش بشری و انجام پژوهش‌های بنیادی، توسعه‌ای و کاربردی در حوزه بیمه سلامت، مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت آمادگی خود را جهت همکاری مشترک با دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام می‌کند.

همچنین مسئولان معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با ابراز تمایل جهت انجام همکاری با مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت شعبه مازندران بر برگزاری نشست‌های تخصصی و استفاده مشترک از امکانات آموزشی این دانشگاه توسط بیمه سلامت در انجام پروژه‌های مورد نظر تأکید کردند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳