تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۸۵۶۳۵
دستگاه ورزش و جوانان همواره بر رعایت شئون اسلامی و ملاحظات فرهنگی در اماکن ورزشی، مسابقات و اردوها تأکید دارد.
۰
plusresetminus
رعایت شئون اسلامی در اماکن ورزشی مازندران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، اداره کل ورزش و جوانان مازندران درخصوص برخی اظهارات در فضای مجازی درخصوص نحوه ورد بانوان به اماکن ورزشی توضیحاتی ارائه کرد.

اداره کل ورزش و جوانان مازندران لازم می‌داند در پی شائبه‌های بوجود آمده و برداشت‌های نادرست برخی افراد از اظهارات مسئولان ورزش و جوانان درخصوص نحوه ورود بانوان به ورزشگاه‌ها و اماکن ورزشی توضیحاتی ارائه نماید.

به استحضار علاقه‌مندان و مردم ورزش دوست مازندران می‌رساند، طبق دستورالعمل‌هایی که در این‌خصوص ابلاغ گردید، حضور مردان تحت هر عنوان در زمان ورزش، تمرین و مسابقات بانوان در سالن‌های ورزشی ممنوع می‌باشد.همچنین اختلاط در محیط باشگاه‌ها و ورزشگاه‌ها تحت هر عنوان و استفاده از مربی زن برای مردان و مربی مرد برای زنان، هرگونه تمرین و مسابقات مختلط ورزشی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و این ادره‌کل در چارچوب وظایف و اختیارات با متخلفین برخورد خواهد کرد و لذا تمام مدیران اماکن ورزشی ملزم به تفکیک ساعات تمرینی بانوان و آقایان هستند.

اما درخصوص حضور تماشاگران بانو در مسابقات مردان، اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام می‌دارد تابع قوانین و دستورالعمل‌های مربوطه است که در هر مسابقه و رویداد ممکن است شورای تامین شهرستان و استان با توجه به شرایط، تصمیماتی اتخاذ نمایند. ولی بطور کل به حفظ احترام و امنیت بانوان در تمامی اماکن ورزشی تاکید ویژه‌ای دارد.

لذا دستگاه ورزش و جوانان همواره بر رعایت شئونات اسلامی و ملاحظات فرهنگی در اماکن ورزشی، مسابقات و اردوها، حساسیت و تأکید داشته و دارد.امیدواریم، با تشریک مساعی، همدلی و همراهی همه عوامل تأثیرگذار، به ویژه جامعه رسانه‌ای فضای ورزش استان را محیطی امن و سالم برای ورزشکاران و تماشاگران بنمائیم.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳