تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۴۸۵۶۰۳
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هرگونه حرکت نامناسبی که توسط رژیم صهیونیستی، آمریکا و دیگران انجام شود، قطعاً بدون پاسخ نخواهد ماند.
۰
plusresetminus
جنایات رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نمی‌ماند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ به نقل از راه دانا، عباس مقتدایی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند، زمان بزن و در رو دیگر تمام شده است و هیچ اقدام دشمن بدون پاسخ نخواهد ماند.

وی افزود: این یک اصل در دکترین دفاعی نظامی کشور است که هرگونه حرکت نامناسبی که توسط رژیم صهیونیستی، آمریکا و دیگران انجام شود، قطعاً بدون پاسخ نخواهد ماند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پاسخ دادن به اینگونه اقدامات در گذشته نیز رخ داده است و هرگاه که آنها اقدامی انجام داده‌اند، به آن پاسخ داده شده است، اما باید این پاسخی که داده می‌شود، موثر واقع شود و برای این منظور باید همه جوانب را در نظر بگیریم و سپس اقدام کنیم.

وی با اشاره به اختلافات و درگیری‌های زیادی که در مجموعه حکمرانی رژیم صهیونیستی وجود دارد، خاطر نشان کرد:  خیزش‌های خیابانی که با این حجم در حال حاضر در کف خیابان‌های آنها است، در جای دیگر نیست.

مقتدایی با اشاره به اهداف رژیم صهیونیستی در حمله به اماکن دیپلماتیک ایران، تصریح کرد: یکی از اهداف رژیم صهیونیستی این بود که اگر این اقدام را انجام دهند و با ایران وارد جنگ شوند، باعث می‌شود که یک مقدار وحدت و انسجام در بین اسراییلی‌ها به وجود آید. از طرف دیگر، چون در غزه هم شکست خورده و دستاوردی نداشته است، دنبال این هستند که با یک مجموعه بزرگتری درگیری ایجاد کنند و اینگونه وانمود کنند که فقط با غزه درگیر نیستند، بلکه با یک مجموعه بزرگتری درگیر هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان گفت: واقعیت این است که در هر شرایطی جمهوری اسلامی به این موضوع پاسخ خواهد داد. البته، عجله‌ای برای این کار نداریم و قبل از آنکه عجله‌ای برای پاسخ داشته باشیم، به دنبال این هستیم که با طمانینه، اقدام موثر انجام دهیم.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳