هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال|

ملوان برنده دربی شمال

تاریخ انتشارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳
کد مطلب : ۴۸۵۵۵۳
نساجی در دربی شمالی‌های لیگ برتر فوتبال ایران در برابر ملوان بندرانزلی تن به شکست داد تا اوضاعش در جدول خطرناک تر از قبل شود.
۰
plusresetminus
ملوان برنده دربی شمال
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ به نقل از مازند اسپرت، در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، نساجی مازندران در استادیوم خانگی خود میزبان ملوان بندرانزلی بود.

دربی حساس شمالی‌های فوتبال ایران درحالی در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار شد که با وجود اینکه نساجی‌چی‌ها شدیدا به برد این دیدار محتاج بودند، نتوانستند پیروز از زمین خارج شومد و ملوانی‌ها با تک گل محمدرضا سلیمانی سه امتیاز این بازی مهم و حساس را کسب کردند تا نساجی شکستی دیگر را تجربه کند.

ترکیب نساجی:لوآن پولی، امیرمهدی جان ملکی، سعید غلامعلی بیگی(۲+۹۰-امیرحسین سام دلیری)، محمدرضا آزادی، حسین زامهران، محمود قائد رحمتی، منصور باقری، صابر حردانی (۸۴-محمدرضا حسینی)، امیرمحمد هوشمند، احسان حسینی(۴۶-سعید آقایی)، محمدرضا عباسیترکیب ملوان:حبیب فرعباسی، میلاد باقری(۸۷- حامد نورمحمدی)، رضا جعفری(۸۷-سهیل فداکار)، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پوریا پورعلی، محمد طیبی، ابوذر صفرزاده(۶۱-آرمان اکوان)، محمد عمری (۶۱-مهران احمدی)، حسین صادقی(۷۰- محمدرضا بردبار)، محمدرضا سلیمانی

نیمه نخست این دیدار چنگی به دل نزد اما با شروع نیمه دوم، نساجی تلاش بسیار زیادی کرد و موقعیت‌های زیادی هم روی دروازه ملوان ایجاد کرد اما نتوانست از موقعیت‌های خودش به خوبی استفاده کند.

در نهایت اما این ملوان بود که در یک ضدحمله گل پیروزی بخش را زد و روی بد فوتبال بار دیگر به نساجی نشان داده شد.صحنه گل اول ملوان توسط محمد رضا سلیمانی در دقیقه ۷۶ را مشاهده کنید.

ملوان با این برد ۳۸ امتیازی شد و نساجی مازندران نیز ۱۵ امتیازی باقی ماند تا این شکست نماینده مازندران به سود دیگر تیم‌های انتهای جدولی باشد.

حواشی:

هواداران ملوان در استادیوم شهید وطنی از سیروس قایقران، اسطوره فقیدشان در سالگرد درگذشت او یاد کردند.لوآن پولی، گلر برزیلی نساجی اولین بازی خود را تجربه کرد و اولین گل خودش را هم در این دیدار دریافت کرد.

پیش از مسابقه باشگاه نساجی هم مراسم ویژه‌ای برای زنده نگه داشتن یاد مرحوم سیروس قایقران ترتیب داد و بازیکنان با اهدای شاخ گل یاد و خاطره این بازیکن فقید را گرامی داشتند.

به دلیل مشکل در پخش صحنه‌های آهسته بازی پخش نمی‌شود.در پایان بازی هم محمد عباس‌زاده کاپیتان و ستاره نساجی به دلیل کسب نتیجه ضعیف در این دیدار اشک ریخت.

در دقایقی میان هواداران نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی درگیری رخ داد. این درگیری با میانجیگری نیرو های خدوم انتظامی خاتمه یافت و میان هواداران مصالحه برقرار شد و همچنین ورزشگاه به آرامش خود بازگشت.

انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳