نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد:

لزوم ایجاد قطار محلی از غرب به شرق مازندران

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۲
کد مطلب : ۴۸۵۵۵۲
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ایجاد یک قطار محلی از رامسر به ساری و اتوبان ۶ بانده در سواحل از رامسر تا گلستان ضرورت دارد.
۰
plusresetminus
لزوم ایجاد قطار محلی از غرب به شرق مازندران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی شنبه‌شب در نشست ائمه جمعه و فرمانداران غرب استان در نوشهر که با حضور استاندار مازندران و مسئولان و مدیران استانی برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام، اظهار کرد: نظام مسائل همه شهرها و مناطق استان در اختیار استاندار است و قطعا آنچه که گفته نشده مثل آنچه که گفته شده مورد توجه قرار می‌گیرد، پیگیری جدی روی مصوبات سفرهای استانی استاندار نیز ضرورت دارد.

محمدی لائینی تاکید کرد: خانواده‌های ایرانی به‌خصوص مازنی‌ها که خیلی مهمان دوست هستیم، ما مردم مازندران هم مجموعا یک خانه هستیم اتاق میهمانی این خانه غرب استان است.

وی با بیان اینکه نقش امامان جمعه و افراد دلسوز این است که اگر اینجا مسئله‌ مهمی وجود دارد اطلاع بدهند تا رسیدگی شود، گفت: مسئله پسماند و زباله، احترام‌گذاری به قانون هم از طرف مردم و هم میهمانان ضرورت دارد، میهمانان قانون و آداب و رسوم مردم مازندران را حفظ و رعایت کنند.

امام جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه مسئولان مازندران به این غرب استان بیشتر رسیدگی کنند، تصریح کرد: اینجا به‌خاطر میهمان‌پذیری برای ما مردم مازندران مسئله حیثیتی است و باید توجه شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران از اینکه استاندار به غرب استان توجه ویژه دارند دفتری وجود دارد و مردم سه شنبه‌ها مراجعه می‌کنند تشکر کرد و خطاب به استاندار گفت: روی پروژه قطار محلی از رامسر به ساری مرکز استان تمرکز کنید، یک اتوبان ۶ بانده از رامسر تا گلستان در ۶۰ متر ساحل آزاد شده در کنار عقب‌نشینی دریا نیز ضرورت دارد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳